Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken farge anbefaler dere til belte som skal brukes med beige chinos?

 

Ser de diskuterer over her, men brunt eller blått er veldig trygge valg - uansett sko (sko som ikke kræsjer med beige, selvfølgelig) :)

 

e: diskuterer på forrige side, ikke over.

Endret av Noburu
Lenke til kommentar

Beltet skal vel først og fremst passe med skoene?

Er vel fullt mulig det, men føler meg ikke kvalifisert nok til å svare på det. Enkelte belter funker vel lite dårlig med enkelte bukser, uansett farge på skoene?

 

Så lenge beltet ikke er beige så funker det meste. Som sagt, match til skoa. Brune sko, brunt belte.

Når man går over til mer casual sko som f.eks. blå docksides så funker stoffbelte veldig fint, gjerne med to farger der en av fargene er en blåfarge som matcher skoa.

Lenke til kommentar

Skal kjøpe en skinnjakke etterhvert, tenker ta meg en tur til Oslo i løpet av måneden, tenker en basic skinnjakke uten for mye detaljer, helst svart og i prisklassen 1200-2500 kr, noen som har forslag til noen butikker jeg bør sjekke ut?

 

Annet spørsmål: Sender Nelly fra Norge eller må jeg betale ekstra for alt over 200 kr?

 

Til slutt en funfact, vi er nå nådd side 1881 i Mote- og velværecafé-tråden! :)

Endret av SolanGundersen
Lenke til kommentar

Kundeservicen er flott, fikk god hjelp der i går kl 2200 på kvelden etter jeg ville slå sammen en ordre så jeg slapp å å få to sendinger. Fikk også mye annet nytte av kundeservicen da jeg spurte om et par andre spørsmål.

 

Jeg har ikke noe negativt å si om Nelly enda, fått varene mine som regel 2-3 dager etter de har blitt sendt, og de blir alltid sendt samme virkedag/neste virkedag :)

Lenke til kommentar

Jeg ble mildt sagt overrasket over at de klarte å sende et helt annet par jeans (som for øvrig koster mer enn 2x så mye) fra et annet merke, i en annen farge og i en annen størrelse. Kvinnemodell også.

 

Noen som har erfaring med ekspressbytte? Ser Nelly sier at det kan ta 3 uker å bytte vanlig, men hvis det er så mye trøbbel på Nelly så vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg ble mildt sagt overrasket over at de klarte å sende et helt annet par jeans (som for øvrig koster mer enn 2x så mye) fra et annet merke, i en annen farge og i en annen størrelse. Kvinnemodell også.

 

Noen som har erfaring med ekspressbytte? Ser Nelly sier at det kan ta 3 uker å bytte vanlig, men hvis det er så mye trøbbel på Nelly så vet jeg ikke.

Om de koster over dobbelt så mye så kan du vel også selge videre må overskudd? Hehe

Lenke til kommentar

Hvilken farge anbefaler dere til belte som skal brukes med beige chinos?

I utgangspunktet skal skinnet på beltet matche skinnet på skoen, men er det tøysko og/eller tøybelte er det jo nesten fritt frem. Til en beige bukse passer jo det meste ettersom det er en så nøytral farge, men blått er nok et godt sted å starte.

 

Utnyttet salget til House of Singles og fikk kjøpt meg en ny dress i dag, samt en ny skjorte fra Duke's. I tillegg kom Lego-masjettknappene i posten :D

Høres ut som et godt kjøp! =)

Lenke til kommentar

Hvilken farge anbefaler dere til belte som skal brukes med beige chinos?

I utgangspunktet skal skinnet på beltet matche skinnet på skoen, men er det tøysko og/eller tøybelte er det jo nesten fritt frem. Til en beige bukse passer jo det meste ettersom det er en så nøytral farge, men blått er nok et godt sted å starte.

Brunt er et godt sted å starte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...