Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Gleder meg til Tryvann, fikk aldri billett til Stavanger takket være Billettservice.no. Uansett, satser på en bra russetid. Eneste som er kjipt er at det blir mye cash når du er med på buss og ikke har en jobb pdd.

 

Milanjo, du kan rett og slett ikke mene at russetiden er oppskrytt?

Lett å skaffe Stavanger billetter enda da, viagogo.com selger blant annet.

Forøvrig skal jeg også være russ, både på Stavanger(noen må jo passe på at AnewZ ikke roter seg borti tull) og tryvann :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det vel du som gjør, når du sier fyll i en måned er det beste du har opplevd hittil i livet.

 

Fylla var bare en del av det, det som gjorde det så fantastisk var å være med venner, møte masse nye folk og generelt finne på utrolig mye gøy gjennom hele dagen og natta. Selv om jeg har opplevd utrolig mye bra i livet, kan jeg ikke komme på en annen 17-dagers periode som har vært bedre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Russetida var fantastisk, beste tida i mitt liv så langt! Glad jeg er fra Trondheim der ingen har buss/bil, så alle utgiftene i russetida var til klær, mat, billetter til utested og en god del drikke.

 

For et smålig liv...

Den der skal du begrunne? Russetiden er noe du opplever en gang i livet og fra de fleste jeg har hørt og snakket med så har de hatt det kult i russetiden.

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Jeg setter russetiden på topp 5, sammen med fadderuken (da jeg var fadder), Roskilde 07 og cruise i 08 (lar en plass stå åpen i tilfelle jeg har glemt noe nå midt på natten). Drikker man alene 17 dager på rad i oktober og kaller det den beste tiden i ditt liv så er det kanskje noe sketchy, men 17 solskinnsfylte mai-dager med fest, grilling, konserter, arrangementer, venner, kjente og ukjente, random hookups, bading, dansing og generell kos er faktisk gaaanske ålreit. Hvorvidt man drikker seg stupid hver dag er opp til hver og en, og klarer man ikke å få til noe gøy i løpet av de dagene så er man kanskje selv problemet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg ler mest av er de som ikke har vært russ enda, og snakker om hvor fantastisk det er.

 

Ellers var russetiden ganske ålreit. Det var mye moro, men det jeg egentlig stod igjen med etter 17. mai var en stygg bukse, et par kjipe dager rett før eksamen og gode minner.

Fadderuken hadde jeg samme år som russetiden, men det vil jeg si at var artigere. Nå fikk ikke jeg vært med alle dagene pga. jobbintervju (ikke veldig lurt å lukte øl når du skal på intervju som seiltrener for barn og unge) og bestemor sin 70-årsdag, men de dagene jeg var med var bra. Mye bra folk, flott sommervær og morsomme aktiviteter.

Lenke til kommentar

Jeg setter russetiden på topp 5, sammen med fadderuken (da jeg var fadder), Roskilde 07 og cruise i 08 (lar en plass stå åpen i tilfelle jeg har glemt noe nå midt på natten).

Har vært med på både fadderuke, festival, flere cruise og reist i nesten 50 land og selv om det er trangt i toppen er russetida det som står frem mest, poenget mitt var at the fashionista fastslår at jeg har et "smålig liv" pga. det rett og slett er et latterlig utsagn da han ikke har noen forutsetning for å vite hvordan jeg hadde det i russetiden.

 

Drikker man alene 17 dager på rad i oktober og kaller det den beste tiden i ditt liv så er det kanskje noe sketchy, men 17 solskinnsfylte mai-dager med fest, grilling, konserter, arrangementer, venner, kjente og ukjente, random hookups, bading, dansing og generell kos er faktisk gaaanske ålreit. Hvorvidt man drikker seg stupid hver dag er opp til hver og en, og klarer man ikke å få til noe gøy i løpet av de dagene så er man kanskje selv problemet.

 

Akkurat, russetiden blir hva man gjør det til som med det meste andre i livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg ler mest av er de som ikke har vært russ enda, og snakker om hvor fantastisk det er.

 

De som sier så fantastisk det er, ja. De som sier at det skal bli fantastisk - neh. Jeg vet jeg kommer til å ha det jævlig gøy hvertfall, akkurat som jeg kommer til å ha i fadderuken om jeg en gang kommer til å oppleve det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...