Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes småstripete skjorter ikke passer så godt med slips i det heletatt jeg.

 

Det er nok fordi du ikke har sett en pen kombinasjon. Min mening er at med pinstripes skal man være obs på de små detaljene for å få et rolig antrekk, men det betyr ikke at det er umulig.

 

dePierre: For øvrig er jeg enig med fkm angående blått slips, men ville også vurdert grønt om du vil prøve noe annet. Rosa skjorte + grønt slips er jo en flott preppy kombo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Fikk olderfars gamle lommeur av bestefar her om dagen, er dette noe jeg kan bruke til dress, eller er det bare en gimmick? Jeg syns den er kul, og kunne godt hatt den i lommen på vesten.

 

Men den er ikke så kul at det er verdt det om folk kommer til å le av meg :(

Lenke til kommentar

Fikk olderfars gamle lommeur av bestefar her om dagen, er dette noe jeg kan bruke til dress, eller er det bare en gimmick? Jeg syns den er kul, og kunne godt hatt den i lommen på vesten.

 

Men den er ikke så kul at det er verdt det om folk kommer til å le av meg :(

 

Kan du legge opp et bilde av lommeuret?

 

Jeg arvet et lommeur når bestefaren min gikk bort. Han betød veldig mye for meg, og det hjelper meg å holde minnet om han levende.

Lommeur er stilig (til dress) og nostalgisk spør du meg.

Endret av dePierre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Fikk olderfars gamle lommeur av bestefar her om dagen, er dette noe jeg kan bruke til dress, eller er det bare en gimmick? Jeg syns den er kul, og kunne godt hatt den i lommen på vesten.

 

Men den er ikke så kul at det er verdt det om folk kommer til å le av meg :(

Hvis den funker og du liker den, go for it. Om folk ler, hva så? Gjelder å ha litt baller, tross alt. Hadde jeg vært så heldig å få tak i et slikt klenodium hadde jeg uten tvil brukt det når jeg skulle pynte meg opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...