Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, på mange servere jeg spiller på går det fint ann å se i mørket fordi det er stjerneklart og månen skinner opp. Dette er noe jeg aldri har opplevd på denne serveren, er det noen innstillinger som kunne blitt gjort der eller?

 

^Takker.. Spiller nå :)

 

Edit: Flere som opplever den gule/røde lenken?

 

Pleier ikke få får mye av de på denne serveren, men det betyr igrunn at du har litt dårlig forbindelse med serveren, går som regel over! :)

Lenke til kommentar

Det var stjerneklart i går rundt 02:30.. Men hva er greia med at det er så lite loot?

Desverre blir det mindre loot når det er mindre folk på. Dette er hardkodet i DayZ og ikke noe jeg får gjort noe med :(

 

 

Nå ikveld kl 18.30. Veldig mørkt og uspillelig for min del. Sikkert ikke mange som gidder å løpe rundt i mørket? Trudde servern først skulle bli mørkt rundt kl. 22?

 

Da er problemet fikset. Skulle ikke forundre meg om denne feilen også var med på å senke antall online... Det skal nå bli mørkt rundt 01.00 eller deromkring.

Lenke til kommentar

Grunnen til at det er mindre folk på serveren nå enn for noen uker tilbake er vel strengt talt p.g.a alle storspillene som kommer ut nå. Vet om flere som spiller Assasin Creed, Halo 4, kommer til og spille Black Ops osv. Når folk har fått spillt de spillene ut av systemet tenker jeg mange kommer til og vise seg online igjen ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...