Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Hm, kanskje denne serveren kunne trengt en god PR-avdeling? :p Syns denne serveren har vært artig lenge, største fordelen var at en stor andel av folk herfra hang der så det ble stadig noe artige historier på forumet.

 

Hva med å bytte selve servernavnet til noe som folk i Norge kjenner litt igjen? Ikke vet jeg :) "Norway-Oslo" eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er rimelig sikker på at fleste har gått lei av Chernarus kartet. Har snakket med flere og fleste har begynnt med nye kart. Sånn som nyeste Taviana nå så har interessen min økt drastisk igjen. Jeg begynnte å virkelig gå lei av Chernarus. Er mange custom kart omkring men mener Taviana kommer til å bli nummer 1 rimelig fort.

Lenke til kommentar

Digger kartet pga jeg kan geare opp rimelig kjapt. Var forvirrende I starten men du er egentlig dømt til å møte på en eller annen stor by utav spawnen din uansett. Store byer har gjerne flere fire stations, apartments og diverse så det gjør det veldig spennende med tanke på loot. Kartet har også 3 flyplasser. Det er en del nye bygninger som har interiør men har ikke loot enda, men det kommer vel. Det har ihvertfall tatt over helt for Chernarus for min del.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at du liker å sitte på din høye hest og se ned på folk, men alle som ikke er deg og dine venner kan ha rett av og til.

 

Baserer du dét på at jeg sier det slik det er? Tar jeg feil? Er jeg kvass? Synd, trist, leit. Drikk vann.

 

Resten ja. Alle de idiotene som ikke er deg ? Det er en grunn til at det var såpass flertall. Og det er fordi det var en god idé.

 

Nei, resten er de som ikke uttaler seg, men som bare sier "ja" eller "nei". Det er litt som på et forum, der folk diskuterer hett og heftig et tema, og så kommer "resten" inn og skriver "ja", "nei", eller den bunnsolide "helt enig", uten å egentlig ha en egen mening eller tanke om det. Noen suger til seg en persons ytring, og tar det for gitt at jah.... Det var jaggu godt sagt. Det er resten. Er du en av "resten" siden du sutrer sånn over at jeg påpeker det åpenbare? Og jada, jeg synes forøvrig at folk som ikke uttaler seg og argumentere for sin sak i situasjoner som dette er folk som heller ikke burde hatt såkalt "stemmerett".

 

God idé? Å fjerne L85 fra flykræsj har da ikke hindet noe inflasjon av L85. Det var et meningsløst tiltak, og det skal mer til enn "du sitter på høy hest" og "enig" for at det faktumet skal bli overskygget.

 

Flertallet ? Argumentasjonene for å stemme "ja" har blitt lagt frem ganske tydelig.

 

Har det? Hva var argumentet? At det var for mange L85, eller fordi ingen ville ha L85 i det hele tatt? Det tiltaket forebygget desverre ingenting, så det er fremdeles meningsløst enten du vil eller ikke. L85 dropper enda, og L85 kan dupes, såeh... Hvor vil du hen?

 

At det i det hele tatt finnes L85 i spillet endrer spillestilen til alle som er på serveren. Plutselig er du død fordi en eller annen så deg med thermal. Det finnes ikke gøy, ikke for han med thermal en gang. Det tror jeg 20 stykker var enig i.

 

Nah, jeg tror du stokker litt om på problemene nå, kompis. Problemet er i grunn ikke at L85 eksisterer (har du egentlig sjekka dropraten på den? Gjør det...), problemet er duping. Uten duping så hadde dropraten vært relevant. Nå kan én L85 bli til hundre. Så å fjerne L85 fra helikopterkræsj forandrer dermed ingenting, for den dropper fremdeles. Før reseten av serveren var det slik at det var større sannsynlighet å møte en med L85 enn det var å møte en svimling med AKM, så reseten var jeg absolutt fór, og det var kun pga dupingen har skapt inflasjon og overflod av de beste våpene.

 

Jeg er helt enig med deg i at det ikke er gøy at ALLE har L85, og at det var blitt et så vanlig våpen (det mest vanlige?). Men det var ikke pga det droppa på helikopterkræsj, det var fordi duping er mulig. Der og da så hadde eneste faktiske løsning vært ganske åpenbar; reset med jevne mellomrom for å unngå den uungåelige inflasjonen av dupe-våpen. Desverre er "ja" og "nei"-avstemning noe som veier langt mer enn konstruktiv argumentasjon og kritikk.

 

 

 

Jeg er forresten veldig mye enig i Miller i hans innlegg tidligere tilbake her når det kommer til at whitelist er meningsløst og ikke nødvendig. Hans tanke om flere mer aktive adminst i stedet tror jeg ville ført til et videre aktivt miljø på serveren. Synd vi har så få av Miller :p

 

 

"enig/uenig?"

Lenke til kommentar

Mye lettere å fjerne L85 fra spillet enn å ha hyppige resets slik at alle mister alt hele tiden.. Tror det vil jage vekk flere spillere enn en server uten L85. Å sånn må det være, imo, til problemet med duping er fjernet fra spillet.

 

Personlig syns jeg også det er mye mer spennende å spille når du må konsentrere deg for å se etter spillere og ikke kan ta en 360 sweep i løpet av 5 sekunder å vite at det er ingen innen for en 1000 m radius, uansett hvor sjeldent våpenet er.

 

Spilte litt i går, men det blir nå mørkt på serveren før kl 18? Hvis det er sånn det har vært en stund, så er det i så fall ikke rart det er lite spillere på serveren..

Lenke til kommentar

Taviana kommer til å bli en suksess. Er foreløpig kun test servere, så det er mye bug's og ufullstendige 'opplegg'. Men når dem får det opp å gå, kan folk glede seg.

Fant mye spennende igår, bla dette: http://youtu.be/Oif0-EhmDI8

Deg jeg møtte tidligere og vi ble skutt bakfra på sykehuset sant ? Sett deg ofte på serverne. Spiller kun Taviana selv og MYE. Helt insane hekta på det kartet. Begynnte å gå lei av DayZ pga chernarus men Taviana er interessen 1000% forsterket.
Lenke til kommentar

Deg jeg møtte tidligere og vi ble skutt bakfra på sykehuset sant ? Sett deg ofte på serverne. Spiller kun Taviana selv og MYE. Helt insane hekta på det kartet. Begynnte å gå lei av DayZ pga chernarus men Taviana er interessen 1000% forsterket.

Jepp, det var meg du traff da vi kort tid ble skutt bak sykehuset.

Jeg sitter i samme bås når det gjelder dayz. Begynte å falle litt ut, men så testet jeg Taviana. Deretter var jeg hekta igjen. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...