Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skumlinger i Elektro nå.

 

Du som tente bål rett utafor byen eller ?

 

Kan stemme det, hadde litt grillings litt nedenfor låven i stad, rett ved veien der. Så 2 stk der tror jeg, løp fort andre veien og prøvde å jakte litt, men fant aldri noen igjen. Bortsett fra en som skjøt zombier med Mk48? Han ble også borte når jeg løp mot han... Mister folk i dag altså :p

Lenke til kommentar

Skumlinger i Elektro nå.

 

Du som tente bål rett utafor byen eller ?

 

Kan stemme det, hadde litt grillings litt nedenfor låven i stad, rett ved veien der. Så 2 stk der tror jeg, løp fort andre veien og prøvde å jakte litt, men fant aldri noen igjen. Bortsett fra en som skjøt zombier med Mk48? Han ble også borte når jeg løp mot han... Mister folk i dag altså :p

 

Har hatt noen oppheta situasjoner i dag vi også, men ingen kills :\

Måtte få ut litt morderisk blodtrykk ved å skyte noen zombier før jeg logga ut.

 

Trodde du hadde løpt nordover så jeg kastet bekymringene ut vinduet. Riktig med Mk48 !

Lenke til kommentar

Haha, jeg lo noe jævlig i går når det skjedde... Må ha sett helt latterlig ut om du fikk det med deg! Karma var det jeg tenkte de 2 sekundene jeg falt ned der. Jaja, jeg henger nå minsteparten av tiden min i Elektro, men fint om jeg gjør folk utrygge... Skal jo ikke være greit å gå trygt rundt i Chernarus!

Lenke til kommentar

Haha, jeg lo noe jævlig i går når det skjedde... Må ha sett helt latterlig ut om du fikk det med deg! Karma var det jeg tenkte de 2 sekundene jeg falt ned der. Jaja, jeg henger nå minsteparten av tiden min i Elektro, men fint om jeg gjør folk utrygge... Skal jo ikke være greit å gå trygt rundt i Chernarus!

Ja det så jeg xD

Lenke til kommentar

Fikk jeg tilbake holorifla mi fra igår der eller thyes? :D

 

Haha, din pikk :p Den rifla fant jeg i en barrack her om dagen, ærlig og redelig!

Hvor i helvete kom du fra? Når du skjøt Geir lå jeg bare å ventet, var sikker på at du skulle loote liket hans, og gå inn i barracken.. kom du bak i skogen eller?

Lenke til kommentar

Fikk jeg tilbake holorifla mi fra igår der eller thyes? :D

 

Haha, din pikk :p Den rifla fant jeg i en barrack her om dagen, ærlig og redelig!

Hvor i helvete kom du fra? Når du skjøt Geir lå jeg bare å ventet, var sikker på at du skulle loote liket hans, og gå inn i barracken.. kom du bak i skogen eller?

 

Usikker på om det var dere, men så zombier i Stary og gikk mot NWA fra der. Først mot den sørlige Barracken. Så går jeg langs flyplassen og ser over rullebanen at det er zombier på den nordlige barracken og løper forsiktig over og ser en med ghillie går inn.. Sniker meg til høyre på rullebanen og skyter Geir når han går ut og løper å gjemmer meg bak noen av de bodene bak gjerdet og lurer meg rundt deg.

 

Sorry :p

Endret av Hyd
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...