Gå til innhold

Den store 3D Print Tråden - Printer du?


Anbefalte innlegg

Har nå oppdater Octopi for andre gang på kort tid, ingen problem. Plugins har noen ganger lagd problem for Octoprint, men om man bare velger noen få (og er heldig) så går det bra. Jeg har kastet ut noen plugins med tiden. 

 

PrintTimeGenius Plugin viser også beregnet tid, og faktisk tid brukt.

New release: 1.10.1 6 days ago

The first bugfix & security release for 1.10.x, fixing one security vulnerability, several bugs and also adding the one or other improvement.

New release: 1.10.0 a month ago

Ten months in development, followed by close to three months of an RC phase, it's finally time to push out 1.10.0!
Endret av toreae
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
18 minutes ago, toreae said:

Har nå oppdater Octopi for andre gang på kort tid, ingen problem. Plugins har noen ganger lagd problem for Octoprint, men om man bare velger noen få (og er heldig) så går det bra. Jeg har kastet ut noen plugins med tiden. 

 

PrintTimeGenius Plugin viser også beregnet tid, og faktisk tid brukt.

New release: 1.10.1 6 days ago

The first bugfix & security release for 1.10.x, fixing one security vulnerability, several bugs and also adding the one or other improvement.

New release: 1.10.0 a month ago

Ten months in development, followed by close to three months of an RC phase, it's finally time to push out 1.10.0!

Er de større oppgraderingene som har feilet for meg, og gjerne trøbbel med plugins etterpå.
Jeg må faktisk ha plugin til octoprint bare for å holde stabil connection til den ene printeren min av en eller annen grunn.

Ikke hatt behov for noen plugins i mainsail enda. Funker meget bra ut av boksen.
men for all del bare å holde deg til gode gamle octoprint. Sier bare at det er kommer nyere og bedre Klipper OS til 3dprintere.

 

3c326e00ca3b90fa856b7a21301b5096ed1233d5.png

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

3d printing er kult 😎😆

Har en skjerm som skal opp på veggen. Istedet for å kjøpe meg noe, 3d printet jeg et feste som passer VESA 75. Den delen som jeg skal feste på veggen lagde jeg av hobbyplank rester. 3d printer en enkel avtstandskloss slik at skjermen ligger parallelt med veggen. Vekten gjør at den siger litt.

En smule kunnskap i CAD og en 3d printer eller to gjøre hverdagen lettere 😄

 

Edit: det fungerte. Skjermen henger rett. Får håpe den blir hengende 🤔

Snapchat-2042389650.thumb.jpg.e9ef329633e1a66443802349075924cd.jpg

Endret av Kenhten
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...