Gå til innhold

Katastrofal prising av ram! Løp og kjøp sier jeg bare!


GoL_eoL

Anbefalte innlegg

Priset stämmer

wow :o

Dette var jo gode nyheter :D

 

Har ikke fått noen ordrebekreftelse fra dem ennå. Bare en "Kopi av ordre"

 

Og for de som mener at dette er "dårlige brikker. Se hva HW.no skrev om dem:

I forhold til XMS3700, var XMS4000 modulene en åpenbaring. Ikke bare tillater de å kjøre med 2,5-4-4-7 innstillinger på DDR500-hastighet, men klarer også såpass aggressive innstillinger som 2-3-3-5 på DDR400-hastighet. Dermed kan disse modulene tilfredsstille de fleste brukere, ikke bare ekstreme Pentium 4-overklokkere.

 

Ver obs på at dette er en sannhet med modifikasjoner,de jeg testet startet kun på cas 3-8-4-4 uansett hastighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm... Det er en test på Cosair PC4000 på www.3dgameman.com

Hain fikk fin fart på dem.

 

Forresten... Snekker'n eller noen andre, har nå /get ifo from sign; brikker, men har lyst å prøve med 1Gb ram. Er kanskje litt råflott å bytte ut nye Geil GD brikker, men det blir billigere å kjøpe 4x256 cosair brikker fra databutikken enn å kjøpe 512mb til med Geil...

- Synspunkt!?!

Lenke til kommentar
Ver obs på at dette er en sannhet med modifikasjoner,de jeg testet startet kun på cas 3-8-4-4 uansett hastighet.

Hva mener du? Fungerte ikke brikkene på f.eks 200FSB ved egne latencyer?

 

De brikkene jeg mottok fungerte kun på 3-8-4-4, forsøkte jeg feks 2,5-8-4-4 uansett hastighet restartet maskinen, dette kunne jo sef vere akkurat disse brikkene da men sier det bare så dere vet det.

Ellers fungerte brikkene bra.

Personelig har jeg ikke funnet noen brikker som gir bedre ytelse på min maskin enn Geil,men understreker at det er på min maskin.

Lenke til kommentar

[utenomsnakk]

Saa om tre aar kan vedkommende kjoepe DOBBELT saa mye utstyr for penga han har spart, mens du kun har raad til HALVPARTEN?

Sjeni.

[/utenomsnakk]

 

Skifter ut maskinen vanligvis 2 ganger i året (HK, CPU, Minne og kanskje en hardisk eller tre).

Når du blir stor gutt sånn som meg ;) så er ikke penger lenger hovedargumentet når jeg kjøper datautstyr, heldigvis.

Det gir jo noen "festlige utslag", både jentungen på 7 og guttungen på 2,5 har fettere maskiner en mange her på hw, fatteren har en bra enn som han antagelig ikke kan skru på og kona har en heftig "email leser".

Lurer på om jr. (6 uker) skal få seg en snart he he.

Noen synes nok dette er temmelig lamt, men har man data som hobby.... hadde nok brukt mye mer penger om jeg hadde drevet med feks. veteranbiler, fly eller båtsport.

 

Vedr. ram så er ikke lenger 512 mb så veldig heftig. Kjør på med litt 3d studio, photoshop eller rediger litt video så tenker jeg du skal få brukt det.

Lenke til kommentar

Noen synes nok dette er temmelig lamt, men har man data som hobby.... hadde nok brukt mye mer penger om jeg hadde drevet med feks. veteranbiler, fly eller båtsport.

 

Kona di kan være glad for at du ikke har oppdaget "kyosho inferno 7.5 sport readyset".

Jeg har for tiden en hard og vond diskusjon med frøkna om evt dispensasjon til å handle slikt utstyr :D

 

Btw, jeg synes ikke det er lamt.

 

DrErling

Lenke til kommentar

ja dette er riktig pris bare for å bekrefte dette. Sendte en mail til databutikken og fikk som svar:

 

 

Ja, fär tillfället.

 

Med vänlig hälsning

Kundtjänst

datorbutiken.com

 

--------------------------------------

 

Below is the result of your feedback form. It was submitted by

x ([email protected]) on Monday, September 1, 2003 at 15:55:07

---------------------------------------------------------------------------

realname: x

email: [email protected]

Kund_ID:

Att:

Adress:

Postnr:

Ort:

Tel1:

Tel2:

Ordernr:

msg: Ville bare spørre om dette er den riktige prisen på

Corsair TWINX512-4000 512Mb (2x256Mb) DDR PC4000 500Mhz CAS3 with Black Heatsink (AMD OK)

888kr er jo under halv pris i forhold til komplett.no

---------------------------------------------------------------------------

REMOTE_ADDR: 193.217.157.10

 

Men jeg skjønner ikke noe av hvorfor de kan selge det til den prisen og alle andre 2200 og oppover :-?

Lenke til kommentar
over 800 er jo dyrt da.vent litt prisen går ned!  dere har lurt dere selv gutta hahahah   :lol:

 

Du kan alltid vente når det gjelder datautstyr. På sikt vil det alltid gå ned i pris, men du vil også alltid ha en ræva maskin i forhold til min "speedygonzales". Luringen.

 

vel har 1024 som kosta 1200, hmm skal vi se var det rææva? nei tror ikke det. men siden du liker å skryte av at du har mye penger så er det vel greit. får nok brukt for det på forumet her skal du se. mange som liker å skryte her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...