Gå til innhold

Katastrofal prising av ram! Løp og kjøp sier jeg bare!


GoL_eoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kona di kan være glad for at du ikke har oppdaget "kyosho inferno 7.5 sport readyset".

Jeg har for tiden en hard og vond diskusjon med frøkna om evt dispensasjon til å handle slikt utstyr :D

 

Btw, jeg synes ikke det er lamt.

 

DrErling

 

Du har nok rett, tror ikke hun går med på noe særlig mer akkuratt nå. Drvier å planlegger et å bygge nytt hus og regner med å leie i perioden mellom salg av nåværende hus og til det nye står ferdig. Nok skrot å flytte rundt på som det er..... men kanskje en bærbar... ;).

 

MEN tenk på hvor mye kul kabel som kan legges i veggene når man starter fra scratch :woot:

Lenke til kommentar

Snekkern, nei, men vi benyttet oss av "tilbudet" :lol: jeg bestilte fort som F. XMS4000 rammen til 888 og fikk bekreftelse på at den er bestilt, en kamerat kom opp to timer etterpå og skulle ha 2 sånne brikker, men da FANTES det ikke en dridd av Corsair under DDR-Minne.. Da tenkte jeg, JAMMEN ER IKKE JEG EN HELDIG EN ?

 

De kan jo ikke sende mail til oss og si "dere får ikke rammen" fordi hadde jeg bestilt ram og ikke hentet den så hadde de krevd 300kr for uavhentet pakke, hadde jeg ikke betalt, INKASSO. Får jeg noe "no ram" mail snart så sender jeg INKASSO på de (fysj å jeg hater det ordet "INKASSO) :evil:

Lenke til kommentar
Snekkern, nei, men vi benyttet oss av "tilbudet" :lol: jeg bestilte fort som F. XMS4000 rammen til 888 og fikk bekreftelse på at den er bestilt, en kamerat kom opp to timer etterpå og skulle ha 2 sånne brikker, men da FANTES det ikke en dridd av Corsair under DDR-Minne.. Da tenkte jeg, JAMMEN ER IKKE JEG EN HELDIG EN ?

 

De kan jo ikke sende mail til oss og si "dere får ikke rammen" fordi hadde jeg bestilt ram og ikke hentet den så hadde de krevd 300kr for uavhentet pakke, hadde jeg ikke betalt, INKASSO. Får jeg noe "no ram" mail snart så sender jeg INKASSO på de (fysj å jeg hater det ordet "INKASSO) :evil:

 

Høres veldig fornuftig ut, å sende ut inkassokrav på en vare du ikke har betalt én krone for. Forresten: De er ikke pliktige til å selge ut varen til oppgitte pris.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...