Gå til innhold

Katastrofal prising av ram! Løp og kjøp sier jeg bare!


GoL_eoL

Anbefalte innlegg

Dette er helt latterlig. Den orginale snekker'n har fått heltestatus her på forumet (hos meg ihvertfall)

 

Til den drittungen som har tatt samme navn som han: get a life.

 

 

Håper hw.no tar tak i denne saken og sporer denne personen . Kunne vært intressant å vite hvem han er og hvor han bor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok sjansen og bestillte en pakke jeg og. Får se hvordan det går da. Har ikke den store trua på det hele da...

 

Off topic:

Snekker`n (den originale) har min fulle støtte. Moderator bør få ordnet opp i dette fortere en ville helvete. Synd og skam at en såpass respektert og seriøs bruker av forumet skal bli utsatt for noe sånt som dette. Despicable!! :evil:

Lenke til kommentar

søndag i dag...moderatorene har vel fri som alle andre.

 

heltestatus :p jaja....han er ein j***** med hardware, så det skal være sagt. Og de som kopierer hvilket som helst nick burde vært utestengt permanent. Unger som har det moro med å irritere folk i seriøse forum.

 

Så til moderator: Få de andre Snekker'`´n kontoene vekk.

 

Noen som fikk rammen til 888 forresten?

Lenke til kommentar

Trakkasere deg?

Nei, nå har det gått langt nok det her.

Jeg ga deg brukernavnet og passordet til kontoen, så du kan passe på at ingen misbruker navnet. Det var den eneste hensikten jeg i utgangspunktet hadde.

Men så begynner du å klikke i vinkel og kreve offentlig unnskyldning og det hele, og da mister man liksom lysten til å holde en vennlig tone.

 

Hadde jeg bevisst gått inn for å gi meg ut som deg, og skrive poster i "ditt navn" så hadde jeg skjønt at du hadde hissa deg opp.

Det eneste jeg gjorde var å erte deg litt etter at jeg så han andre brukeren som ikke hadde mye til fantasi når han skulle finne seg et nick.

 

Hadde jeg følt at jeg gjorde noe fryktelig galt, så hadde saken vært grei. En unnskyldning hadde vært på sin plass.

Men hallo... litt perspektiv her kanskje...?

Lenke til kommentar
Kan dere holde dere til TOPIC!

Dere er jo som en gjeng med høns som sitter å kakler, begynner å lure på om det er mange her som er gammel nok til å sitte alene på internett...

 

Er denna rammen verdt pengene? Fikk ordrebekreftelse fra Databutikken n, ingen endringer der.

 

Hehe... ok... tilbake til topic.

Hvis vi får den til den prisen, så er den nok verdt pengene ja. :)

Har ikke fått ordrebekreftelsen enda jeg. Trodde den skulle komme med en gang? Pleier det på komplett hvertfall.

Men det er nok uansett ikke ordrebekreftelsen det hele står på.

Det står vel mer på hva de akter å gjøre når de finner det ut... :-?

Lenke til kommentar

Bare for å ha svart, ja du ga meg nevnte brukernavn og da jeg sa at du heller burde legge inn en unnskyldning her og at saken uansett var meldt til moderator da begynte du med usakligheter, som å kalle meg barnslig, få deg et liv osv.

Jeg gidder ikke diskutere dette vidre, men håper moderatorne er voksne nok til å slå hardt ned på sånne ting som dette.

 

PS: håper dere får brikkene til den prisen, men jeg tviler.

Lenke til kommentar

Kan det bli bedre?! Hoho :)

Selv om jeg ikke har penger atm. har jeg bestilt 1 sett med 2*256 corsair, så da blir det vel til at jeg kaster 2*256 geil gd pc3200 på dør :D

:woot: *glede seg til bursdag 9.9* :woot:

 

Btw. skift navn dere som byter Snekker'n, utrolig lite morsom spøk dere driver med...

Lenke til kommentar

jaha

tror ikke dere får det til den pengen det er snakk om.

Grunnen er at å sende melding om det så tydelig som dette bare er dumt.

Mener at i en annen tråd kom det frem at databutikken.com leste på hw.no forumet.

 

Hvorfor "bisle" til databutikken.com

jeg har ikke så veldig mye i mot hvis dem går konkurs og vet at en del andre her føler akkuratt det samme.

 

 

Angående snekker`n saken:

 

mennene som parodierte saken kunne godt latt vær.

Det var IKKE morsomt.

 

Angående snekker´n

det kan jo vær at når han registrerte seg ikke hviste at snekker´n

eksisterte her på forumet.

 

Ikke misforstå meg snekker`n du er en kjempe person og har masse respekt fra meg, men personen hviste KANSJE ikke at du eksisterte på forumet når han registrerte seg.

Jeg prøver bare å se saken fra litt forskjellige vinkler.

 

jeg begynner å bli ør oppi huet mitt nå så jeg surrer muligens litt.

 

Har komt til fire snekkere:

 

snekkere`n(orginale)

snekkere´n(trådstarter)

snekkere'n(parodi)=tunefish?

snekker¨n(parodi)

 

kan vi vennligst forholde oss til den gode gamle snekker`n?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...