Gå til innhold

Katastrofal prising av ram! Løp og kjøp sier jeg bare!


GoL_eoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo akkurat det som er poenget KukMo, når en representant for bedriften gir deg skriftelig beksjed om at prisen er 888,- så er dette prisen. Man kan ikke da i ettertid si at dette var en feil pris. Dersom representanten IKKE hadde kommet med denne mailen så hadde de kunnet holdt seg til feilprisingen.

 

Men, jeg tror aldri vi blir enige uansett... :)

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

Kan du vise hva jeg har skrevet som ikke omtaler aktuelle sak? Spør du meg, er det faktisk du som er både irriterende og usaklig.

 

Vi kan jo stemme over hvem som oppfattes som mest irriterende her...

Tror du vinner valget, gutten min.

 

Stem samtidig over hvem som er mest saklig da, lille venn. Om noen finner meg irriterende bryr meg ikke akkurat så meget.

Lenke til kommentar
Det er jo akkurat det som er poenget KukMo, når en representant for bedriften gir deg skriftelig beksjed om at prisen er 888,- så er dette prisen. Man kan ikke da i ettertid si at dette var en feil pris. Dersom representanten IKKE hadde kommet med denne mailen så hadde de kunnet holdt seg til feilprisingen.

 

Men, jeg tror aldri vi blir enige uansett...  :)

 

 

des,OUT!

 

Poenget er at du TROR dette er tilfellet, men du kan ikke vise til en ENESTE lov som underbygger dette. Jeg står ved mitt. PS.: Husk at det er du som tjener på å bevise at jeg tar feil, om du har bestilt RAM. Jeg tjener ingenting.

Lenke til kommentar
En ting KukMo, en selger kan med andre ord avtale en pris med deg, i ettertid kan han gå tilbake på avtalt pris? Er det slik å forstå at du mener loven er ment å fungere i dette tilfellet?

 

Ikke stå for lenge på ditt..   :wink:  

 

 

des,OUT!

 

"Avtalen" er jo basert på to ting:

1. Feil fra butikkens side.

2. At kunden er fullt og holdent klar over feilen, men later som om han ikke er det kun for å spare noen kroner.

 

Vet ikke hva som er verst, men å trekke et tilbud er ikke ulovlig, i hvert fall ikke om grunnlaget er en feil som kunden er helt og holdent klar over FØR avtalen blir inngått.

 

Jeg står ved mitt.

Lenke til kommentar

Denne tråden har sklidd ut i flaming, kverulering og krangling. Ergo stenges den.

 

KukMo: du kan anse deg som advart for å føre en upassende tone - vi skal være hyggelige mot hverandre. Jeg kan være enig og uenig i ditt standpunkt, men kverulering avler bare misnøye og irritasjon. Jeg observerer også at du til stadighet kaller folk for "idiot". Det bør du _snarest_ legge av deg!

 

TheMatrix: Du mottar også en advarsel for å ha bidratt til flamingen.

 

Les hva retningslinjene sier om god takt og tone, flaming og generell oppførsel. En tur innom vår nettikette -guide er heller ikke ueffen.

 

-moderator yummy-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...