Gå til innhold

Katastrofal prising av ram! Løp og kjøp sier jeg bare!


GoL_eoL

Anbefalte innlegg

De har i alle fall bekreftet til meg at det er snakk om pc4000 ram, OG at den vil sendes ut. Men etter å ha lest en del webshop erfaringer er jeg litt skeptisk til den butikken der. Skulle bestille både hovedkort, CPU og ram der, men har slettet ordren. Tør rett og slett ikke å bestille derfra.

 

Hvorfor tør du ikke? Du får vel tilsendt varene i oppkrav, gjør du ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forbanna drittbutikk!!! Fikk akkurat denne mailen...

 

DatorButiken.com - Melding om leveringsproblemer

 

Leverandør/fabrikant har for øyeblikket vanskelig for å levere følgende

komponenter, og vi ser at du har bestilt denne/disse.

 

komponenten/komponentene det gjelder er som følger

512TWXCA500 - Corsair TWINX512-4000 512Mb (2x256Mb) DDR PC4000 500Mhz CAS3 with Black Heatsink (AMD OK)

Varen er markert som Utgått av sortimentet - dette da den ikke er å få i det hele tatt!

 

 

Piss meg langt opp i rassen... Stemmer dette, er denne varen utgått, jeg trudde dem enttopp startet produksjon av denne brikken..

 

Om dette ikke stemmer så er databutiken de verste ******* :shrug::evil::shrug:

Lenke til kommentar
Forbanna drittbutikk!!! Fikk akkurat denne mailen...

 

DatorButiken.com - Melding om leveringsproblemer

 

Leverandør/fabrikant har for øyeblikket vanskelig for å levere følgende

komponenter, og vi ser at du har bestilt denne/disse.

 

komponenten/komponentene det gjelder er som følger

512TWXCA500 - Corsair TWINX512-4000 512Mb (2x256Mb) DDR PC4000 500Mhz CAS3 with Black Heatsink (AMD OK)

Varen er markert som Utgått av sortimentet - dette da den ikke er å få i det hele tatt!

 

 

Piss meg langt opp i rassen... Stemmer dette, er denne varen utgått, jeg trudde dem enttopp startet produksjon av denne brikken..

 

Om dette ikke stemmer så er databutiken de verste ******* :shrug::evil::shrug:

 

Jeg synes det er rett og rimlig at de ikke selger ut en vare til en feil pris pga. en skrivefeil, men de kunne droppet løgnen om at varen er gått ut og heller sagt det som det er.

Lenke til kommentar

Helt enig, skrivefeil er en ærlig sak, men er dette løgn om dette med at minnet ikke produseres mer, så gjør dem bare vondt verre.. Dem driter seg loddrett ut om dem lyver om dette..

 

Jeg har bare fått høre negative ting om databutikken, men fordi minnet var billig tenkte jeg å teste dem for det... Nå får jeg nok aldri sjansen til å teste dem og jeg blir nok aldri kunde der... jeje

Lenke til kommentar

jeg for min del tipper trådstarter har en forbindelse til denne webshoppen.

De gjorde nok et stunt for å få dere til også å bestille andre ting i samme slengen. Dette kaller jeg peronlig : svindel. Og resultatet er en "billig markedsføringskampanje" som virkelig slo feil. Minner meg om et tidligere innlegg:

 

 

datakomponenten

 

jeg for min del kommer garantert aldri til å handle på den webshoppen.

 

Det blir litt for useriøst. Seriøse butikker legger IKKE ut slike brølere på egen webside. Og i tillegg bruker de "lang" tid for å fikse "feilen".

Lenke til kommentar

Har sett litt på corsair sine sider, siden det er et relativt nytt produkt er det nok ikke utgått det nei, i mailen jeg fikk fra databutikken stod det :

 

DatorButiken.com - Melding om leveringsproblemer

 

Leverandør/fabrikant har for øyeblikket vanskelig for å levere følgende

komponenter, og vi ser at du har bestilt denne/disse.

 

Ditt ordrenummer er masse rart og

komponenten/komponentene det gjelder er som følger

512TWXCA500 - Corsair TWINX512-4000 512Mb (2x256Mb) DDR PC4000 500Mhz CAS3 withBlack Heatsink (AMD OK)

Varen er markert som Utgått av sortimentet - dette da den ikke er å få i det

hele tatt!

 

Vi ber deg ta en titt på vår hjemmeside for å velge alternative komponenter,

alternativt

avbestille varen/varene over for at vi skal kunne levere resten snarest mulig!

 

Endringer/avbestillinger er ikke mulig etter at vi har levert ordre, derfor ber

vi deg avvente

svar fra oss vedrørende ønsket endring/avbestilling før du henvender deg til en

annen leverandør.

 

For å gi oss mulighet til å tilby deg som kunde beste mulige service ber vi deg

svare på denne mailen så

snart du har mulighet til det. På denne måten har vi de beste forutsetningene

for å imøtekomme dine ønsker!

 

Ditt Kundenummer er altforlangt og ditt ordrenummer er kjipt

 

Vi vil også få meddele at denne e-posten sendes ut automatisk til alle som har

bestilt en vare

som er merket som mangelvare. Hvis du mener at denne e-posten er sendt til deg

til tross for at du ved

kontakt med oss er blitt enig om at ordren skal bli liggende i sin nåværende

form, ber vi deg

se bort fra denne e-posten!

 

Takk for at du velger DataButikken.com som leverandør,

 

[/b]

 

Da gjenstår det egentlig å bare sjekke med leverandør/fabrikk om dette stemmer, gjør det ikke det bør vi gå videre med saken :D

Lenke til kommentar

Hvordan vet du dette? Kan du bevise noe av dette? Du er flink til å slenge ut påstander, men å begrunne dem er du ikke akkurat flink til.

Når de istedenfor å innrømme at varen var feilpriset heller velger å si at varen er utgått fra leverandør, da er det svindel. Rett og slett løgn.

 

Trenger du mer begrunnelse enn vanlig folkelig oppfattelse?

 

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

Hvordan vet du dette? Kan du bevise noe av dette? Du er flink til å slenge ut påstander, men å begrunne dem er du ikke akkurat flink til.

Når de istedenfor å innrømme at varen var feilpriset heller velger å si at varen er utgått fra leverandør, da er det svindel. Rett og slett løgn.

 

Trenger du mer begrunnelse enn vanlig folkelig oppfattelse?

 

 

des,OUT!

 

Ja, gjerne. Du kan forklare meg hvordan en "liten" løgn om at varen har gått ut har sammenheng med at dette er bevisst lureri for å få folk til å bestille andre varer. Videre vil jeg gjerne vite hvordan det å ikke ha en vare på lager uansett forklaringen på årsaken til dette er svindel.

Lenke til kommentar
Det er ikke første gangen de har "tillbud" og ikke har varen når du bestiller.

PS: har du aksjer der :o

 

Jeg spurte om hvilken gang dette var, jeg spurte om du kan begrunne din påstand om at dette er bevisst lureri fra databutikkens side. Nei, jeg har ikke aksjer der, jeg tror heller ikke at databutikkens evt. aksjekurs vil bli påvirket av denne "episoden".

Lenke til kommentar

"Spørsmålet er ikke om vi dømmer dem, de har fint klart å dømme seg selv."

 

Hva i alle dager mener du?

 

"Skal man overleve som nettbutikk i dag er det minste vi kundene kan forlange ÆRLIGHET."

 

Noe som foreløpig databutikken er. Det er vel ingen som har lagt ut lagerstatusen til Corsair, er det? Hva om produksjonen har stoppet opp av en eller annen grunn? Spør du meg så synes jeg det viktigste med nettbutikker er at man får varen til avtalt tid og avtaltpris, jeg driter en lang marsj i om de har dratt en liten løgn på veien.

 

"Spør heller, hvorfor lyver de?"

 

OM det skulle være en løgn. Ingenting er bevist. Jeg er helt enig i at det høres ut som en løgn, forøvrig.

 

Kaffe er bra, spesielt på morran... :yes:

 

Ok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...