Gå til innhold

Katastrofal prising av ram! Løp og kjøp sier jeg bare!


GoL_eoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På komplett er prisen på nivå med pcutstyr, og på databitukken.no står det at varen ventes inn. Vil tippe de har fått tilsent feil pris, evt at prisen er for kun en av brikkene uten mva. Hvem vet... Blir nok endret når de får inn varen, hvis ikke vet jeg hvertfall hvor jeg skal handle billige ram brikker frem over :p

Lenke til kommentar

Men bestiller man nå, så vil du betale den prisen som står oppført på det tidspunktet du bestiller, selv om det er feil.

Det kommer mest sannsynelig til å bli justert, når varen kommer på lager...

Databutikken blir vel nødt til å selge brikken for 888kr hvis man bestiller nå... Eller?

Lenke til kommentar

Æhem, *host* Hvilken Copycat er du Snekker´n? Merkelig at du har samme nick som Snekker`n. Forskjellen på deg og den "gamle" Snekker`n er disse tegnene`' Pussig at du også interesserer deg for minnebrikker.

 

Kanskje det er tilfeldig, men med 2+ innlegg, så har du ingenting å tape på skifte nick. Dette skaper bare missforståelser.

Lenke til kommentar

Trodde folk hadde lært seg det at hvis de skal utnytte slike "tilbud" må de holde det for seg selv! Klart de reagerer når de plutselig får 10 ordre på en spesiell type RAM.

 

Uansett, hvis det er en feil tviler jeg på at dere får det til prisen som står på siden. De sjekker jo tross alt ordrene før de sender ut en bekreftelse. Én feil, ja mulig. To, tre? Mulighet ødelagt...

Lenke til kommentar

Informasjon

Vi forbeholder oss for trykkfeil, feil i informasjon, samt feil i spesifikasjoner, på samtlige produkter og tjenester i vårt sortiment. All billedinformasjon på våre sider skal sees som illustrasjoner, og DatorButiken.com kan ikke heller garantere at bilde gjengir varens eksakte utseende eller form.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...