Gå til innhold

Katastrofal prising av ram! Løp og kjøp sier jeg bare!


GoL_eoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm... kan ikke dere to andre wannabe'ere hoppe i sjøen?

 

Hvem som har "krav" på navnet er jo enkelt å finne ut det er bare å se når man ble medlem. Dessuten er nok dette gjordt kun på pur fanskap for å skape forvirring, det er jo merkelig at han kopierer navnet og hans første innlegg er om rambrikker.

Enten blir denne personen fjernet eller så er jeg ferdig i dette forum :grumpy:

Lenke til kommentar
Ja nå er det 3 stykker,dette viser at noen har det veldig morro,sånne overtramp bør føre til utestenging.

 

skjønner deg godt snekkern, men du bør ikke ta sånn på vei. blir helt sikkert fikset.

 

Vel dette viser jo en betydelig svakhet i systemet her, jeg kan registrere meg med ditt navn med en liten komma bak og lage full forvirring for deg. Det vil kunne skape fullt kaos på forumet hviss flere begynner med dette.

Lenke til kommentar

Sitat: DatorButiken.com råder ikke over prisforandringer på markedet, hvilket er hvorfor prisen som gjelder ved bestillingstidspunktet også gjelder ved betalingstidspunktet.

 

Bestillte 2 pakker jeg!

Får se hva som står i ordrebekreftelsen, de kan ikke sende varen til en annen pris en avtalt, uten å gi beskjed om dette.

Lenke til kommentar

Databutikken har dummet seg ut slik før.. Var en gang i høst (da jeg kjøpte meg ny datamasking) at de solgte et Abit Ti4600 til 2300kr.

 

Jeg sendte inn, fikk ordrebekreftelse osvosv.. Det endte opp med at de "aldri fikk den på lager". De er flinke til å snike seg unna slikt :)

Lenke til kommentar
Databutikken har dummet seg ut slik før.. Var en gang i høst (da jeg kjøpte meg ny datamasking) at de solgte et Abit Ti4600 til 2300kr.

 

Jeg sendte inn, fikk ordrebekreftelse osvosv.. Det endte opp med at de "aldri fikk den på lager". De er flinke til å snike seg unna slikt :)

 

å? eg bestillte og fikk kortet eg... :)

Lenke til kommentar

Vel som dere sikkert ser så er det kommet til enda en,han har i tillegg samme avatar, i tillegg til dette har jeg begynt og motta PM fra disse med direkt sjikanering, så visst ikke disse blir utestengt av moderator så skjønner ikke jeg. det er en enkel sak for moderator å finne deres adresse og utestenge disse permanent.

Sistnevnte har også vert med usaklige innlegg på overklokking.no med samme nick.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...