Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Juli 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

(10 poeng til den som vet hvor dette er...)

I nærheten av Simi Valley, California kanskje...... (minnet meg litt om noen scener fra "Huset på prærien").... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I nærheten av Simi Valley, California kanskje...... (minnet meg litt om noen scener fra "Huset på prærien").... :)

Minner meg om et tre som står langs E6 ved grensa mellom Moss og Rygge komune -botnerbaugen
Skrevet

Minner meg om et tre som står langs E6 ved grensa mellom Moss og Rygge komune -botnerbaugen

skulle akkurat til å foreslå det samme, men mener det treet har fått belysning nå så hadde ikke vært no siluett da tror jeg

Skrevet

skulle akkurat til å foreslå det samme, men mener det treet har fått belysning nå så hadde ikke vært no siluett da tror jeg

Har dere en fyrstikkeske så er det bare og sammenlingne :)

Skrevet

Du er nærmest, men noen kilometer for langt nord, det er den lokalkjente "Råde-Eika" som står mellom avkjøringen til Missingmyr og Solli langs E6 i Råde.

Skrevet (endret)

Du er nærmest, men noen kilometer for langt nord, det er den lokalkjente "Råde-Eika" som står mellom avkjøringen til Missingmyr og Solli langs E6 i Råde.

Er bildet tatt med E6 i bakgrunnen eller har du "redigert" kraftig ?

Edit: ser ut som det er tatt fra sør med Moss i horisonten, tatt sent på kvelden

Endret av Nautica
Skrevet

Er bildet tatt med E6 i bakgrunnen eller har du "redigert" kraftig ?

Edit: ser ut som det er tatt fra sør med Moss i horisonten, tatt sent på kvelden

Det stemmer. Har "hjulpet" eksponeringen en del, lysnet forgrunnen og dratt litt i spakene på himmelen.

Skrevet

Litt mer fra nærområdet.

Canon 50D + Sigma 180mm 1:3,5 APO MACRO DG HSM

Engsmyger - 1/8 - f/16 - iso 320

post-253987-0-86654300-1341579271_thumb.jpg

Xysticus ulmi - 1/4 - f/14 - iso 160

post-253987-0-77964200-1341579378_thumb.jpg

Buorm som tar seg en strekk - 1/200 - f/11 - iso 160

post-253987-0-11875500-1341579533_thumb.jpg

• Liker 5
Skrevet (endret)

Tommel opp! flotte bilder :)

Fortsetter å prøve meg frem med lang lukkertid, ND-filteret har et rødskjær (billige dx greier :p) som er litt knotete å rette opp i. + et hdr-ish bilde med masse støy :( av et gammelt lekehus.

7515203546_32c00b0daf.jpg

7515206010_c031c41bf1.jpg

Endret av Morten Rodahl
  • Liker 1
Gjest Slettet+3124
Skrevet

Nok et kjedelig barnebilde i fra meg:

FEO0937.jpg

:)

Skrevet

En brennheit dag i Lindos på Rhodos! God å kunne sette seg ned i stille og kjøligere omgivelser i skyggen. Ekstra godt med en iskald Mythos da!

Canon EOS 7D og CANON EF-S 17-85mm f4-5.6 IS USM

Brennvidde: 85 mm

Lukkertid: 1/40 s

Blender: f/5.6

ISO: 200

post-251380-0-62859000-1341684351_thumb.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...