Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Juli 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(10 poeng til den som vet hvor dette er...)

I nærheten av Simi Valley, California kanskje...... (minnet meg litt om noen scener fra "Huset på prærien").... :)

Minner meg om et tre som står langs E6 ved grensa mellom Moss og Rygge komune -botnerbaugen
Lenke til kommentar

(10 poeng til den som vet hvor dette er...)

I nærheten av Simi Valley, California kanskje...... (minnet meg litt om noen scener fra "Huset på prærien").... :)

Minner meg om et tre som står langs E6 ved grensa mellom Moss og Rygge komune -botnerbaugen

 

skulle akkurat til å foreslå det samme, men mener det treet har fått belysning nå så hadde ikke vært no siluett da tror jeg

Lenke til kommentar

(10 poeng til den som vet hvor dette er...)

I nærheten av Simi Valley, California kanskje...... (minnet meg litt om noen scener fra "Huset på prærien").... :)

Minner meg om et tre som står langs E6 ved grensa mellom Moss og Rygge komune -botnerbaugen

 

skulle akkurat til å foreslå det samme, men mener det treet har fått belysning nå så hadde ikke vært no siluett da tror jeg

 

Har dere en fyrstikkeske så er det bare og sammenlingne :)

Lenke til kommentar

Minner meg om et tre som står langs E6 ved grensa mellom Moss og Rygge komune -botnerbaugen

 

Du er nærmest, men noen kilometer for langt nord, det er den lokalkjente "Råde-Eika" som står mellom avkjøringen til Missingmyr og Solli langs E6 i Råde.

 

Er bildet tatt med E6 i bakgrunnen eller har du "redigert" kraftig ?

 

Edit: ser ut som det er tatt fra sør med Moss i horisonten, tatt sent på kvelden

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Minner meg om et tre som står langs E6 ved grensa mellom Moss og Rygge komune -botnerbaugen

 

Du er nærmest, men noen kilometer for langt nord, det er den lokalkjente "Råde-Eika" som står mellom avkjøringen til Missingmyr og Solli langs E6 i Råde.

 

Er bildet tatt med E6 i bakgrunnen eller har du "redigert" kraftig ?

 

Edit: ser ut som det er tatt fra sør med Moss i horisonten, tatt sent på kvelden

 

Det stemmer. Har "hjulpet" eksponeringen en del, lysnet forgrunnen og dratt litt i spakene på himmelen.

Lenke til kommentar

Tommel opp! flotte bilder :)

 

 

Fortsetter å prøve meg frem med lang lukkertid, ND-filteret har et rødskjær (billige dx greier :p) som er litt knotete å rette opp i. + et hdr-ish bilde med masse støy :( av et gammelt lekehus.

7515203546_32c00b0daf.jpg

 

7515206010_c031c41bf1.jpg

Endret av Morten Rodahl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...