Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Juli 2012


Anbefalte innlegg

Støykommentaren var på ingen måte kritikk av bilde; det fungerer her. Var bare en konstatering (jeg har sjekket opp kamera selv uten å bli happy). Det med lovverk og publisering som jeg ikke likte var en helt annen sak. Noe som tydeligvis ikke kom klart nok frem.

 

Når det gjelder støy med de 2 personene, så er bilde en bra situasjonsbeskrivelse, så nei - ingen dypere ironisk mening der :D

Endret av TGB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler dette blir litt sån "finn feil hos fienden og fyr løs"-debatt...

 

Tydelig at dere ikke kommer helt overens av en eller annen grunn og dermed tror jeg kanskje dette bør løses via PM mellom dere?

 

EDIT:

Dette var da et innlegg ment til dere begge og ikke bare til deg TGB :)

Endret av BjerkneZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler dette blir litt sån "finn feil hos fienden og fyr løs"-debatt...

 

Tydelig at dere ikke kommer helt overens av en eller annen grunn og dermed tror jeg kanskje dette bør løses via PM mellom dere?

Skal aldri finne på å nevne at det blir støy på mindre sensorer noensinne igjen. For å unngå fremtidige misforståelser; bilde var kult, men lovlig å publisere?

Lenke til kommentar
bilde var kult, men lovlig å publisere?

Det er en helt annen debatt som jeg ikke velger å delta i :)

 

EDIT:

Kan være greit å nevne det med støy på mindre sensorer når folk spør om råd etc. men ikke akkurat i denne tråden her kanskje?

 

Alt til sin tid :)

Endret av BjerkneZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Drifter igjen off-topic her, det er mitt siste "kommentar" til TGB, som har behov for å kommentere alt og alle:

1. Dette er ett situasjonsbilde, her er det 2 turister som ser på ett kart - bilde beskrive en generisk situasjon.

2. Kvalitet er så pass dårlig og bare deler av ansikt er synlig - så det er ingen reel fare for personer på bilde kan lett identifiseres.

3. Punkt #3 underbygges med at bilde er publisert uten navn.

4. De ble oppmerksom på at jeg tok bilde og hadde mulighet på stedet til å si ifra om at de ikke ønsket dette bilde.

5. Bilde er verken krenkende eller setter personer på bilde i uheldig lys, i henholdt med Vær Varsom-plakaten.

6. Mitt kontakt informasjon er lett tilgjengelig - så det er lett å ta kontakt å få bilde evnt fjernet.

Endret av GCardinal
  • Liker 3
Lenke til kommentar

I tilfelle noen ikke har fått det med seg, så skader det vel heller ikke å gjøre oppmerksom på at admins (alltid like utmerkede) månedsartikkel om julibildene ikke kan forventes før i september en gang, kanskje! : (kopiert fra Aetius sin post) : Skrevet 19. juli 2012 - 10:39 NB! "Jeg er på ferie fra og med 28/7 og i fire uker fremover. Det betyr at juliartikkelen ikke vil kunne skrives før i september, men siden september er Photokina-måned og tiden da hele verden skal slippe nytt fotostash, er det mulig også augustartikkelen vil bli forsinket. Meget mulig at disse dermed ikke kommer før i slutten av september eller kanskje til og med enda senere, dessverre. Men de kommer! I promise! Fagredaktør, Akam.no"

 

Fortsatt god ferie til redaktøren! :)

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Stor fint helikopter besøk rett utenfor huset. (amatørmessigt bilde av meg,men eg leiker og lærer)

f/8

1/1600

iso400

 

Fra reglene for tråden:

 

Liggende bilder skal være maksimalt 1280 piksler i bredden, stående bilder maks. 1024 piksler i høyden.

 

Holder på å lære enda,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...