Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Juli 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knakk koden jeg nå ser mange andre har knekt før meg nå! BB-koder fra Flickr fungerer utmerket :) Deler 4 blomster, den aller siste i rekken er blitt forsøkt postet her før, men ble såpass ufornøyd med kvaliteten den gang at jeg velger å dele den på nytt.

 

7638245646_7f3511ba8b.jpg

Supermassive Black Hole by Gunnesmael, on Flickr

 

7638386180_166a62d56e.jpg

Gathering by Gunnesmael, on Flickr

 

7638356702_c2962b9821.jpg

Energy by Gunnesmael, on Flickr

 

7644326624_f29332c64a.jpg

Negative by Gunnesmael, on Flickr

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Veldig fint panoramabilde av Oppdal, gikk du opp eller tok du heisen? :) Var der oppe selv for et par uker siden men da høljregnet det desverre. Klin umulig å ta fine utsiktsbilder men tok et bilde jeg liker stemningen i, selv om det ikke er det teknisk beste bildet jeg har tatt.

 

Hvis man åpner ditt panoramabilde så ser man mellomstasjonen på Vangslia skianlegg, og det er akkurat hva jeg har tatt bilde av, fra den andre siden av fjelltoppen:

 

Takker! Jeg tok gondolen. :) Var på fototur, og skulle videre til Sunndalsøra. 100,- for turen opp og ned var verdt pengene. Hehe.

 

Ja, jeg ser hvor du tok bildet ditt fra. :) Det var veldig flott og varierende lys der i går, og flott å stå på 1135 moh og nyte utsikten. Skulle jeg(/vi) ikke dratt videre, kunne jeg sikkert vært der hele dagen (men da måtte jeg gått ned også da, siden gondolen stopper kl 17).

Lenke til kommentar

Så er det tid for Sportens "dronning" som er klar for å følge alle OL-sendingene fra venstre skulder, spesielt alle seremoniene med nasjonale sanger som hun kan fremføre deler av... ;)

En liten posering for Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM og Sigma Blits EF-610 DG Super

 

(20mm...håndholdt)

 

 

post-226353-0-10770000-1343345624_thumb.jpg

 

 

Det kan bli noen "slitsomme" timer, men et par av disse vil verne om hørselen... ;)

 

466673.jpg?rand=682456808

Endret av flageborg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...