Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å kjøpe så mye man har råd til er en farlig tommelfingerregel for alle som ikke er bunnskrapt for penger. Har man 40 000 på brukskontoen har man jo råd til å bruke 20 000 på en "tricked out" Surface. Men det betyr ikke at man bør :p

Klar det er bedre å være lykkelig og rik enn syk og fattig. :)

 

Men å kjøpe så mye man har råd til er en fin-fin regel, kanskje spesielt for de som er bunnskrapt for penger. ;)

Lenke til kommentar

Når jeg handlet min SP3 var jeg veldig i tvil til hvilken versjon jeg skulle velge.

Men lommeboken vant til slutt, og valget falt på en i3 med 4 gb minne..

Til daglig bruk merker jeg ingenting problemer med dette oppsettet, men 90% av tiden er jo lett bruk.

Eneste det burde ha vært mer av er lagringsplass. 128 gb hadde ikke gjort noe

Lenke til kommentar

Når jeg handlet min SP3 var jeg veldig i tvil til hvilken versjon jeg skulle velge.

Men lommeboken vant til slutt, og valget falt på en i3 med 4 gb minne..

Til daglig bruk merker jeg ingenting problemer med dette oppsettet, men 90% av tiden er jo lett bruk.

Eneste det burde ha vært mer av er lagringsplass. 128 gb hadde ikke gjort noe

 

er jo bare å hive inn et sdkort på 64gb så er du der :)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med å bestille fra Microsoft sine sider? Ser at SP4 står som "Sendes innen 19. november" når jeg går til bestillingssiden. Er dette en oppdatert status som tar hensyn til alle som har bestilt hittil, eller kan det hende at 19. nov-partiet er utsolgt for lengst uten at sendingsdatoen oppdaterer seg? :hmm:

Lenke til kommentar

Til lett "kontor"-bruk, og helt enkel bilderedigering, filmtitting, netflix, enkle spill fra appatore, funker det med inngangsmodellen av surface pro 4?

Jeg tenkte jeg ikke skulle bruke så altfor mye penger men hadde sååå lyst på surface, så jeg gikk for den billigste surface pro 3, altså i3 versjonen, leste meg mye opp og var litt redd for at den skulle være treg så det ble plagsomt. og var nesten ingen tester av i3 modellen bare i5. Men har vel aldri opplevd noe treghet i det hele tatt faktisk, bare edge(men det er vel bare bugs)

Jeg bruker min til nettlesing, spill ala cs:go og diverse andre helt uten noe problem. og all streaming går perfekt. brukt litt bilderedigering og det går også perfekt her hvertfall. så jeg er superfornøyd! bare litt lite plass merker jeg, men har minnekort da :)

Lenke til kommentar

Jeg smalt til og forhåndsbestilte en Surface Pro 4 i7/16/256 i går og nå gleder jeg meg så sykt. Det er jo en hel evighet til den kommer på døra.. 

 

Kjøpte en Dell XPS 13 (2015) i7 til jobb-bruk for bare et par mnd siden, som jeg er veldig fornøyd med, men jeg visste da jeg kjøpte den, at når Surface Pro 4 kommer, så blir den byttet ut kjapt. :)

 

Det jeg lurer på er om den kan i tillegg erstatte iPad'en min, som kun brukes til konsumering av underholdning/media fra senga om kvelden? Noen her som kvittet seg med div. nettbrett etter de fikk seg Surface Pro 3 f.eks.?

 

Edit: Forresten, jeg leter etter en tråd a'la "Den store Surface Pro 4 tråden", men så vidt jeg kan se er det ikke en slik tråd enda. Noen som vil ta ansvar? :)

Endret av dekar24k
Lenke til kommentar

Denne tråden het "Microsoft Surface 1, 2 og 3" før tror jeg. Forumledelsen liker sikkert at man deler opp trådene for at det ikke skal bli så store tråder, så du kan skkkert bare opprette en for Pro 4 om du vil :) Ligger an til i5/8/256 her.

 

Fortsatt ikke kommet noen gode SP4-tester som inneholder prosessor- og grafikkytelse? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Denne tråden het "Microsoft Surface 1, 2 og 3" før tror jeg. Forumledelsen liker sikkert at man deler opp trådene for at det ikke skal bli så store tråder, så du kan skkkert bare opprette en for Pro 4 om du vil :) Ligger an til i5/8/256 her.

 

Fortsatt ikke kommet noen gode SP4-tester som inneholder prosessor- og grafikkytelse? :hmm:

Nja. Det har jo fungert bra hittil å ha én felles tråd for Surface-familien. Hvorfor splitte det opp?

Lenke til kommentar

 

Denne tråden het "Microsoft Surface 1, 2 og 3" før tror jeg. Forumledelsen liker sikkert at man deler opp trådene for at det ikke skal bli så store tråder, så du kan skkkert bare opprette en for Pro 4 om du vil :) Ligger an til i5/8/256 her.

 

Fortsatt ikke kommet noen gode SP4-tester som inneholder prosessor- og grafikkytelse? :hmm:

Nja. Det har jo fungert bra hittil å ha én felles tråd for Surface-familien. Hvorfor splitte det opp?

 

Det hadde jo vært greit, siden SP4 er veldig aktuell om dagen. Blir sikkert mye snakk om forhåndsbestilling, posting av linker/reviews osv. Hadde vært fint for oss som kun var interessert i SP4 å slippe og bla igjennom masse poster relatert til SP2/3 osv.

Lenke til kommentar

Det jeg lurer på er om den kan i tillegg erstatte iPad'en min, som kun brukes til konsumering av underholdning/media fra senga om kvelden? Noen her som kvittet seg med div. nettbrett etter de fikk seg Surface Pro 3 f.eks.?

 

Eg har aldri hatt ein iPad, men eg har Surface 3-en min ved senga kvar natt. Les teikneseriar, bøker og ser videoar på den.

Det var til og med endå betre med Windows 10 og nettbrettmodusen. Videoar kan av og til bli litt krevjande for den, slik at vifta byrjar å bråke, men det er likavel leveleg.

Lenke til kommentar

 

Det jeg lurer på er om den kan i tillegg erstatte iPad'en min, som kun brukes til konsumering av underholdning/media fra senga om kvelden? Noen her som kvittet seg med div. nettbrett etter de fikk seg Surface Pro 3 f.eks.?

 

Eg har aldri hatt ein iPad, men eg har Surface 3-en min ved senga kvar natt. Les teikneseriar, bøker og ser videoar på den.

Det var til og med endå betre med Windows 10 og nettbrettmodusen. Videoar kan av og til bli litt krevjande for den, slik at vifta byrjar å bråke, men det er likavel leveleg.

 

Takk for tilbakemelding! Ja, det er for det meste varmeutvikling og viftestøy som evt. ville fått meg fra å ville bruke den i senga/erstatte iPad.

Lenke til kommentar

Det hadde jo vært greit, siden SP4 er veldig aktuell om dagen. Blir sikkert mye snakk om forhåndsbestilling, posting av linker/reviews osv. Hadde vært fint for oss som kun var interessert i SP4 å slippe og bla igjennom masse poster relatert til SP2/3 osv.

Akkurat NÅ blir det det, men den korte tiden det gjelder holder vi andre ut. Er mer praktisk å samle alt et sted. :)
Lenke til kommentar

Dette er noe jeg dessverre ikke skjønner helt enda..

 

Jeg nar brukt både iPad2 og Samsung Nkte Pro 12,2" i senga og andre steder til å se filmer. 1080p BluRay .mkv på Samsung blant annet.. Hvorfor har det seg slik at et kraftigere produkt, som Surface, skal slite mer på slike ting? For på nettbrettene har jo dette går så det griner!

Lenke til kommentar

Jeg har Surface Pro 3 og synes den er dårlig på typiske nettbretting, som bøker og tegneserier. Adobe Digital Edition og Kindleappen på Win 10 er begge mindre brukervennlige enn f.eks Play Bøker på Android. Særlig Adobe Digital Edition suger, og det er den jeg bruker mest.

Endret av serpaul
Lenke til kommentar

Jeg har Surface Pro 3 og synes den er dårlig på typiske nettbretting, som bøker og tegneserier. Adobe Digital Edition og Kindleappen på Win 10 er begge mindre brukervennlige enn f.eks Play Bøker på Android. Særlig Adobe Digital Edition suger, og det er den jeg bruker mest.

Kindle-appen synes jeg fungerer fint, like greit som på Android. Men Adobe Digital Edition skulle vært forbudt å bruke, så dårlig som den er nå, dessverre. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...