Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt skuffet over Surface som eBokleser. Jeg hadde håpet at det gikk an å sveipe slik jeg gjør på mobilen, men etter å ha installert Adobe Digital Editions og lastet ned en bok fra biblioteket mitt, virker det som om en må trykke på pilene under for å bla akkurat som på en tradisjonell PC. Men Surface er selvsagt mye mer egnet for lesing generelt enn tradisjonelle PC-skjermer.

Lenke til kommentar

 

Jeg er litt skuffet over Surface som eBokleser

Kindle fungerer kjempebra på min Surface iallfall. :)

 

Problemet ditt er ikke Surface, men programvaren som kjøres. Adobe Digital Editions støtter tydeligvis ikke touchskjermer godt nok enda.

 

 

Nei. Det ser ikke slik ut. Heller ikke ut fra diskusjoner på adobe forums.

 

Kindle er sikkert bra nok, men i utgangspunktet er vel den ment for ebøker fra Amazon? De fleste av bøkene mine er kjøpt på Google Play og leses i Play Bøker på Android og ADE på Windows.

 

Litt på siden, men jeg sitter i et styre som blant annet jobber med å legge ut tidligere papirinnhold digitalt, og der har vi stadig problemer med ulike programvare og maskinvareløsninger hos de som skal lese innholdet.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det selges original-ladere til SP1/2? Så vidt jeg forstår så har de vel gått utav produksjon for lengst, men det må da finnes noe? Jeg prøvde en billig-lader fra mytrendyphone, men den er så dårlig laga at maskinen min praktisk talt er ubrukelig med strømmen i (elektronisk støy kødder med touch-skjermen og touch-padden). For ikke å snakke om potensiell brannfare og kortslutninger.

 

Syns forøvrig det er helt fullstendig absurd at det tilsynelatende ikke selges ladere lengre, med tanke på at produktene som krever dem fortsatt selges flere steder.

Lenke til kommentar

Av de helt enkle appene for å lese pdf-filer synes jeg faktisk Microsofts egen Leser er bedre enn Adobe Reader Touch. Selvsagt åpner jeg 99 prosent av alle pdf-filer i Adobe Reader 11 fordi jeg sitter det meste av tiden med maskinen i docking og med stor skjerm og fordi det er tåpelig med fullskjermsapper når jeg jobber i ulike program samtidig, men on the go er fullskjermsapper kjekt.

Lenke til kommentar

Finnes det ikke apper som lar deg lese ebøker? Å Fjerne kopisperren er vel ingen sak.

 

Off. Tiltak. En skal liksom få gjort noe også. Før skulle en prøve alt. Nå vil en helst at ting fungerer i de programmene en kjenner slik at en får ting gjort. Fordi en har så mye en skulle ha gjort. Jeg får vel lete litt rundt...

Lenke til kommentar

Er det mulig å få SP3 til å spille av musikk via spotify når skjermen er avslått? Har satt den til å slå av skjermen etter 1.min og hvilemodus etter 20min, men på meg virker det som om at den går i hvilemodus uansett

Det samme problemet har jeg også. Tror ikke det var noen måte å komme rundt det når jeg kjøpte den i fjor høst, men håper noen har en løsning på dette nå! Hadde spart endel batterikapasitet om skjermen kunne vært av mens spotify fortsatt spilte.

Lenke til kommentar

Det går. Innimellom så spilte min sp3 av musikk istedenfor på anlegget. Irriterende fordi jeg var sikker på at jeg hadde slått den av. Ofte jeg kommer frem steder med lite strøm fordi den har slått seg på under pakking etc. Og når den står å søker etter Wi-Fi etc så går det med litt strøm.. nå må min dessverre inn til MS for en fiks etter at jeg rotet til med en Windows10 installasjon, og ville tilbake til 8(penne funksjonene var ikke tilgjengelig på den Windows versjonen jeg fikk...). Savner den :)

Lenke til kommentar

Det går. Innimellom så spilte min sp3 av musikk istedenfor på anlegget. Irriterende fordi jeg var sikker på at jeg hadde slått den av. Ofte jeg kommer frem steder med lite strøm fordi den har slått seg på under pakking etc. Og når den står å søker etter Wi-Fi etc så går det med litt strøm.. nå må min dessverre inn til MS for en fiks etter at jeg rotet til med en Windows10 installasjon, og ville tilbake til 8(penne funksjonene var ikke tilgjengelig på den Windows versjonen jeg fikk...). Savner den :)

Hvorfor sende den inn? Du får jo lastet ned recovery partisjon fra MS. Putt den inn på en USB minnepenn på minst 8GB. Da får du lagt inn en ny og ren versjon av Win8.1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...