Gå til innhold

Ble slukt av avgrunnen


Budeia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en liten sprekk i veggen utenfor huset mitt, mulig han prøvde men ga opp?

 

Slapp av, han kommer tilbake... Han ble bare avbrutt fordi han måtte vise seg for noen gamle ignorante kjærringer på Oslos vestkant og helbrede noen små sår de hadde... Men før du vet ordet av det er huset ditt falt ned i et stort hull. Det vil nok overbevise deg om at ateisme er feil tenker jeg.... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ER du der enda hylendeUlf? Eller har huset gått ned med deg inni enda? I så fall, traff du den kristen guden og fikk spurt ham om logikken bak disse hullene? Guds veier er jo uransakelige, det vet da alle, men hvorfor er de idiotiske også?

 

Så lite til gud, men traff en kineser da huset og jeg spratt ut på andre siden.

Lenke til kommentar

God dag, brødre og søstre.

Men kjæreste brødre og søstre, jeg har da ingen som helst forventninger om at dere skal forsvinne. Jeg håper i stedet at dere vil dra på evangeliseringsreise til Afrika, og vise lysbilder fra turen etterpå. Eventuelt kan dere strikke sokker og sende til fattige land. De som har vært på misjonsreise i Afrika og har bilder, ta ærbødigst kontakt via pm.

 

Og dere fulgte vårt og Herrens eget eksempel da dere under hard motgang tok imot Ordet med den glede som Den hellige ånd gir. Slik ble dere et forbilde for alle de troende i Makedonia og Akaia. For fra dere har Herrens ord fått lyde vidt utover. Ikke bare i Makedonia og Akaia, men alle steder har de hørt om deres tro på Gud, så vi ikke behøver å si noe.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, nå var det jaggu på tide at søster Frankline tok seg en snartur innom. Jeg har flere ganger sjekket denne tråden i søsters fravær, og blitt rystet over graden av mentalt forfall som avstedkom her av franklines fravær.

 

 

 

:)

Lenke til kommentar

Shalom, broder HylendeUlf!

Antyder du at Bibelen er kun et eventyr? Å nei, og nei, at du kan tenke slikt.

 

Guds ord, det er vårt arvegods, det våre barns skal være.

Gud, gi oss i vår grav den ros, vi holdt det høyt i ære!

Det er vår hjelp i nød, vår trøst i liv og død.

O Gud, hvordan det går, la dog mens verden står,

det i vår ætt nedarves!

Lenke til kommentar

Hele jesusen hviler jo på vandre historiene i GT, som ikke er annet en kopier av kopier av kopier av gjenskrevet, omskrevet, redigerte kopier som igjen er nedskrivninger av orale vandre historier fortalt av ignorante mennesker for lenge siden og redigert av like ignorante mennesker mange hundre år etter de ble fortalt.

 

Vi har til nå funnet ut at minst et, muligens to, "vitnemål" i NT er forfalsket, samt av vi ikke vet hvem som skrev de to siste. Den kristne bibelen er full av feil, selvmotsigelser og helt klare løgner, så hvordan noen klarer å få dette til å menes at gud lager hull foran folk slik at de faller ned i det hullet og skades eller drepes og at dette skal forklare at ateisme er feil er meg en gåte.

 

Trådstarter nekter konsekvent å svare på hvorfor hun syntes guden sin er så dum og holder isteden på med å strø om seg med verdiløse bibel sitater uten å fatte hvor dumt dette er i lyset av hva bibelen egentlig er, for heller ikke hun skjønner eller vil forstå at minst en tredjedel av sitatene hun tror er en sannhet HELT sikkert er skrevet av mennesker som ikke er de bibelen sier at skrev dem, de er kopier av kopier av kopier skrevet av menn som utga seg for å være noen de ikke var, så bibelen juger om det også. Den neste tredje delen er vi usikre på hvem som skrev, vi aner ikke opphavet rett og slett, så hvorfor i all verden skal vi stole på dette og kalle det guds ord, hellig også videre når minst 2/3 av det har et såpss tvilsomt opphav?

 

Så er det noen denne guden skulle laget hull i bakken for så er det disse ignorante sjelene som tror på disse løgnene.... men hvem skulle da tro på disse løgnene?

Lenke til kommentar

God dag, brødre og søstre.

Men kjæreste brødre og søstre, jeg har da ingen som helst forventninger om at dere skal forsvinne. Jeg håper i stedet at dere vil dra på evangeliseringsreise til Afrika, og vise lysbilder fra turen etterpå. Eventuelt kan dere strikke sokker og sende til fattige land. De som har vært på misjonsreise i Afrika og har bilder, ta ærbødigst kontakt via pm.

Det siste Afrika trenger er flere misjonærer...

 

Ja, nå var det jaggu på tide at søster Frankline tok seg en snartur innom. Jeg har flere ganger sjekket denne tråden i søsters fravær, og blitt rystet over graden av mentalt forfall som avstedkom her av franklines fravær.

 

 

 

:)

Spør du meg korrelerer graden av mentalt forfall og andelen bibelsitat kraftig ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Spør du meg korrelerer graden av mentalt forfall og andelen bibelsitat kraftig ;)

 

Jeg ville ikke selv i mine mest intense ådelige stunder klare å fantaserer meg frem til å spørre deg om annet enn veien til nærmeste nøtteutsalg ... :green:

 

Men når det er sagt så fornøyes jeg litt av whiningen som oppstår hos diverse mer eller mindre radikale ateister, når lekesaken deres tar seg slike ufyselige permisjoner fra hyggen i denne og andre nokså likelydende tråder. Ikke er de interesserte, sier de, men hvorfor de da hyler og bærer seg etter personer de ikke liker tankene hos, er for meg litt besynderlig.

 

Men ikke mer besynderlig enn at det passer godt med mine egne oppfatninger, som går på det at de fleste av disse diskusjonkåte søkende menneskene egentlig er på leting etter frelsen - bare så synd å si at jeg tror svært få av disse mekrende og ullbelagte hodene får annen frelse her enn den litt sykelige tilfredsheten av å tilhøre en større flokk lam - vår herres egne små gjenstridige lam ... altså

 

Keep up the good work!

 

Peace out!!

 

:)

Lenke til kommentar

Kjære venner!

Det er så rørende hvordan en broder har delt en gråtende sau med oss, det er jo nettopp temaet i lignelsen om det sorte får. Jeg er så takknemlig for at dere har slik en åndelig klarsynthet.

 

Men så til innskjerpingen denne gangen;

Her skal dere få se hvordan det er å være kun 30 meter over en glødende og sydende lavamasse, nede i en vulkan!

http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/mann-firet-seg-ned-i-en-aktiv-vulkan-se-den-utrolige-videoen-3887743.html

 

Det er noe til dumdristig våghals får man si, men dette gir et bilde av den gruen som venter et fortapt menneske i evigheten. Noe å grunne på...!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...