Gå til innhold

Ble slukt av avgrunnen


Budeia

Anbefalte innlegg

Sitat deg: Skal jeg ta posten din som bevis for at meningene mine stemmer?

Mitt svar: Nei, du kan ta det som bevis på at jeg ikke gidder å diskutere noe som ikke betyr noe for meg mot noen som åpenbart har mye å tape.

 

Det at du ikke skjønte at det ikke akkurat var en oppfordring til videre diskusjon får du heller ta på din egen kappe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Sitat deg: Skal jeg ta posten din som bevis for at meningene mine stemmer?

Mitt svar: Nei, du kan ta det som bevis på at jeg ikke gidder å diskutere noe som ikke betyr noe for meg mot noen som åpenbart har mye å tape.

 

Det at du ikke skjønte at det ikke akkurat var en oppfordring til videre diskusjon får du heller ta på din egen kappe.

 

And so?

Lenke til kommentar

Vårt hat skal vinne.

Vår ondskap skal gro.

Og feste seg i unge sjeler.

 

Den siste krig skal vi vinne,

Og de godes blod skal falle som regn.

Deres korte sjeler skal samles.

 

Vi skal råde over kaos og evig natt.

Vi skal glemme de kvinnelig vakante mødre,

Og utslette alt.

 

Et rike skal reise seg,

I asken av brente hjem,

Der kun en herre hersker,

Vi hyller deg Satan, de sterkes konge.

 

Din tid er kommet.

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Du er tilgitt, broder Pennalhus! Er det andre synder du ønsker å bekjenne nå?

Prise Herren!

 

Takk, nådige søster - mine synder er så få og verdifulle at de spares til større festeligheter :fun: , men en liten svakhet skal innrømmes, og det er at jeg får en følelse av at mitt sandkorn er truffet av solen :sleep2:

når man leser at eks. broder Abigor vil leke med oss, og vemodet over at man ikke kan ta brodern på fanget og stryke ham varsomt ned over det vesle lodne hodet hans.

 

:love:

austin_powers_in_goldmember_008.jpg

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Vi velsigner den gode broder Abigor som atter har vendt tilbake til den Jesus-prisende tråden!

 

... som du fremdeles ikke evner å svare noe om...

 

Hvorfor mener du guden din er så dum at han må gå til så klossete omveier som å la folk falle ned i hull som "forklaring" på at ateisme er dumt?

 

Hvorfor mener du at guden din er så dum, så klønete og talentløs? Trodde kristne satte pris på guden sin jeg og hadde høye tanker om gud, men du beviser jo langt på vei at du yntes gud er en kjempekløne du og jeg lurer på hvorfor du mener dette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takk, nådige søster - mine synder er så få og verdifulle at de spares til større festeligheter :fun:

Halleluja broder! Men du mener vel her syndebekjennelser?

Husk å betrakte synden med et hellig alvor.

 

men en liten svakhet skal innrømmes, og det er at jeg får en følelse av at mitt sandkorn er truffet av solen :sleep2:

når man leser at eks. broder Abigor vil leke med oss, og vemodet over at man ikke kan ta brodern på fanget og stryke ham varsomt ned over det vesle lodne hodet hans.

 

Ditt sandkorn er truffet av solen! Dette er i sannhet en fullkomment lyrisk uttrykksmåte. Det er den rette ånd, fortsett som du stevner broder!

Lenke til kommentar

å la folk falle ned i hull som "forklaring" på at ateisme er dumt?

 

Godt å se deg, RWS! De aller, aller fleste ganger faller nok folk ned i huller på en tilfeldig måte, men uansett grunn er det en påminnelse om at vi alle kan dø i morgen. Vend derfor om i dag, mens det er tid.

Hva skal du gjøre den dagen Herren åpenbarer seg? Kan du bli stående når han som lutrer og renser med ild kommer til syne? Bekjenn dine synder i dag, broder.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

å la folk falle ned i hull som "forklaring" på at ateisme er dumt?

 

Godt å se deg, RWS! De aller, aller fleste ganger faller nok folk ned i huller på en tilfeldig måte, men uansett grunn er det en påminnelse om at vi alle kan dø i morgen. Vend derfor om i dag, mens det er tid.

Hva skal du gjøre den dagen Herren åpenbarer seg? Kan du bli stående når han som lutrer og renser med ild kommer til syne? Bekjenn dine synder i dag, broder.

 

Se hun kom tilbake til hjorden, og det var helt i orden ...

 

Første trengende; høystærede broder RWS banker desperat på porten - og blir møtt med åpne armer

 

Kan man annet enn å bli varm om hjertet ...

 

:)

Lenke til kommentar

Tviler på at "endetiden er kommet" pga det der. Det har skjedd langt flere naturkatastrofer med større omfang en det der opgjennom tidene og vi er her endå.

 

Edit: Jeg har heller aldri forstått den der "tro eller brenn i helvette" greia. Hvordan kan en god gud sende folk til helvette for og ikke tro?

Endret av oddsmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...