Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først var jeg bestemt på å vente med å oppgradere, men etter å ha sett en del presentasjoner, er jeg slettes ikke så sikke på at jeg klarer å vente. Må vel få noen kroner for note 2 på bruktmarkedet?

Avhengig av versjon og hvor brukt den ser ut ser det ut som du kan få 2000-3000 for den på Finn. Aner ikke hvordan prisen vil legge seg etter lanseringen av Note3, hadde du hatt den orginale Noten derimot hadde du fått gode penger for den i følge prisguiden

https://prisguiden.no/produkt/samsung-galaxy-note-151072?utm_source=diskusjon_related

Lenke til kommentar

Hjelp! Får ikke lyd ut av hodetelefon utgangen! Er d garanti på noe slikt?? Mobilen er under 1år. Noen som har opplevd noe slikt tidligere? Hva gjør jeg?

 

Avhengig av versjon og hvor brukt den ser ut ser det ut som du kan få 2000-3000 for den på Finn. Aner ikke hvordan prisen vil legge seg etter lanseringen av Note3, hadde du hatt den orginale Noten derimot hadde du fått gode penger for den i følge prisguiden

https://prisguiden.no/produkt/samsung-galaxy-note-151072?utm_source=diskusjon_related

Lenke til kommentar

Note II til 2500 på Elkjøp i dag.

 

De skriver at man kan bruke den til alle operatører, men at den har Telenor-profil.

 

Vil det være en ulempe at den har Telenor-profil, og går det an å fjerne dette?

 

Antar at 2500 er et godt tilbud på denne telefonen?

 

På s3 er det bare å legge inn telenor fri rom med odin, så vil tro det er like lett på note ;-) Trenger ikke engang root på orginal samsung rom :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Nei. Skjermen er veldig dårlig. Dårlig lysstyrke (begge veier!)

 

Men sammenlignet med andre telefoner er ikke den helt krise, men likevel mye dårligere enn lcd-skjermer.

 

Snakker altså bare om lysstyrke.

Lenke til kommentar

Ikke jeg heller. Så lenge du har på enten sterkt lys, eller automatisk lysstyrke, så er det ikke noe problem. Jeg hadde stort sett laveste nivå av automatisk lysstyrke igjennom hele sommeren. Det var bare når det var noe spesielt, at jeg skrudde opp lysstyrken. Men det var aldri noe problem å lese i det hele tatt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Problem som sikkert har en enkel løsning, men jeg klarer ikke å finne den: Ut på tur med endomondo, så finner jeg ikke noen måte å "legge vekk" endomondo så jeg kan f.eks. bruke snapchat under turen. Eneste måten jeg får vekk endomondo er å avslutte :confused: Med andre ord; hvordan kjøre to apper samtidig???

Lenke til kommentar

Hei, jeg skal bytte fra Note II til 3.

Jeg autosynker bilder til Google+, bruker bare Google kontakter, har synket SwiftKey og diverse andre apps som har egen data, samt har brukt Samsung sin egen automatiske sikkerhetskopiering. Er det noe mer jeg trenger for å gjøre overgangen enkel og grei?

Jeg kan ikke se hva Samsung sin sikkerhetskopiering egentlig innebærer... WiFi og Googleinnstillingene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...