Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Stemmer det. Venter i det lengste med resetting. Men er dette grunn til å sende inn telefonen til reparasjon? Eller teller ikke software-feil på samme måten?

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan jeg får stilt klokka på AccuWeather? Jeg har den som widget på startskjerm, men den klarte tydeligvis ikke å henge med på at klokka stilte seg tilbake i natt. Jeg har prøvd å skru av og på telefonen, fjernet den og lagt den til att, men ingenting hjelper...

Lenke til kommentar

Hei jeg har vist fått gjort noe med "Kontaktene" mine for de kan nå ikke redigers lengre. Tidligere var det alltid en firkant slik at en kunne krysse av foran hver kontakt, men dette er nå vekk. Jeg kan legge til ny kontakt og denne kan hvertfall redigeres hvis en tar opp settings, og da vises det at denne er lagt på enheten. Jeg har sjekket at vising av kontakter så står den på vis alle.

 

Det jeg har gjort de siste dagene er at jeg har tatt i bruk telefonen i bilen med hansfree via bluetooth der det ble spurt om jeg ville dele kontaktene, kan ikke se at dette skulle gi noe problem men det er nå jeg oppdaget at jeg ikke kunne legre redigere kontaktene hvertfall, og bilen er en BMW.

Jeg har alldri gjort noe spesielt med kontakt opp sette fra telefonen var ny, bar la inn sim-kort og dermed var det på plass og jeg hadde firkant rute for av kryssing i forkant. Noen som har noen tips ?

Endret av griffin95
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...