Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Hva mangler den som du har på S4?

 

Ifølge hva jeg har forstått, har den alt som er i S, S2,S3,Note og Note II, i tillegg til det nye med Note 3.

 

Jeg skal ha Note 3. IR, ny hardware, jeg merker at jeg vil ha 32GB internminne istedenfor de 16GB jeg har nå :-)

 

Og ikke før 4.4?Den er jo ikke lansert enda, (selv om jeg mistenker at den kommer iløpet av denne eller neste uke) og Samsung sa at 4.3 kommer til Note 3 i oktober.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også Harmony One... Men allikevel :-P Det er så utrolig tiltalende med IR på telefonen! :-P Jeg har villet hatt det siden... Android :-P Jeg hadde det jo på N95, og de fleste mobiler før det :-P

 

Og siden jeg har én Harmony og flere bruksområder og brukere, ser jeg ikke for meg at det er en negativ ting :-P Pluss at mobilen har BT og Wifi og til og med NFC kan brukes. Så mobilen kan virkelig styre alt :-)

Lenke til kommentar

Jeg har også Harmony One... Men allikevel :-P Det er så utrolig tiltalende med IR på telefonen! :-P Jeg har villet hatt det siden... Android :-P Jeg hadde det jo på N95, og de fleste mobiler før det :-P

 

Og siden jeg har én Harmony og flere bruksområder og brukere, ser jeg ikke for meg at det er en negativ ting :-P Pluss at mobilen har BT og Wifi og til og med NFC kan brukes. Så mobilen kan virkelig styre alt :-)

tror ikke du kan bytte mellom faner, scrolle nedover eller ha forhåndsvisning på note 3 ved å holde over skjermen eller dra den over.(hvertfall ikke uten s-pen) Endret av EspJak1
Lenke til kommentar

 

Da tror jeg du har for høye forventninger. Hvor mange telefoner er det som har fått KitKat i dag? Jeg synes at det har kommet oppdateringer vesentlig oftere på mine Samsung telefoner, enn på mine HTC telefoner i alle fall...

Jeg har ingen forventninger om å få KitKat idag! Jeg nevner KitKat for at jeg idag ikke har noen tro på at Note 2 i det hele tatt får den. Jeg tror at Samsung regner med at de fleste som har Note 2 vil kjøpe en Note 3 dersom oppdateringen av firmware stopper med 4.3, som de har gjort på endel nettbrett. Mobilindustriens forretningsmodell. På IFA 2013 har Samsung nevnt S3 og S4 som kandidater for snarlig oppdatering for Android 4.3, Note 2 er det usikkert om, til og med for oppdatering til 4.3, så man får se hva det blir til.

Endret av geobjork
Lenke til kommentar

 

Da tror jeg du har for høye forventninger. Hvor mange telefoner er det som har fått KitKat i dag? Jeg synes at det har kommet oppdateringer vesentlig oftere på mine Samsung telefoner, enn på mine HTC telefoner i alle fall...

Jeg snakker om firmware oppdateringer, hvor mange har det vært siden Note 2 kom for snart et år siden?

Lenke til kommentar

Hmm! 50, hva gjør jeg feil her, jeg har fått bare en. Jeg er helt sikker på at jeg ikke har fått den til Kazakhstan eller den til Macedonia, jeg tror ikke at jeg har fått den til Ukraina eller Irland heller. Kan du rettlede meg så jeg får de 49 som jeg mangler?

Lenke til kommentar

 

Jeg skal ha Note 3. IR, ny hardware, jeg merker at jeg vil ha 32GB internminne istedenfor de 16GB jeg har nå :-)

 

 

Internminnet er en av hovedgrunnene til at jeg oppgraderer alt nå å, 16GB(10 tilgjengelig) er helt uaktuelt. Note II var min første android mobil, å jeg trodde det var mulig å lagre apps på minnekort, uten rooting med mer. Hvis det blir Note III på meg, så blir det 64GB modellen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Vurderer selv å fra S3 til Note 3.

 

Hovedgrunnene mine:

32 GB interminne (16 er rett og slett for lite).

Bedre batteritid (har sett på Optimus G2 testen til Anandtech og den gjør det langt ifra dårlig med Snapdragon 800).

Skjerm som jeg forhåpentligvis ikke ser piksler på, det er grusomt irriterende på S3.

Og til slutt, større skjerm :)

 

Problemet mitt er bare prisen, blir nok å drøye til den koster rundt 4500 kr om jeg skal gå for den.

Lenke til kommentar

Imponerende salgstall : http://www.sammobile.com/2013/09/09/samsung-sold-over-38-million-galaxy-note-devices/

 

Note II selger fremdeles meget godt tatt i betrakning at Note III er snart tilgjengelig. Har lest på div forum ( XDA og Androidcentral bla) at Note III er for dyr og ikke er verdt å oppgradere fra den allerede enestående Note II. Så får vi håpe at oppdateringen som er planlagt å komme neste mnd gir Note II noen av de nye funksjonene til Note III :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...