Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg vet ikke om man tripper knox. Du kan evt lese i tråden på xda forumet http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2730465

 

Oversikt over hva som er endret har jeg ikke, men oppdateringen fikset det største irritasjonsmomentet med telefonen for min del. Nemlig mangelen på overføring av metadata via bluetooth når man spiller musikk fra Spotify over bilstereoen. :)

 

Ellers synes jeg at den er blitt litt raskere til å reagere, fått litt annet utseende på varsellinje, gps bryteren er byttet ut med en ny knapp - sted.

 

Regner med at denne oppdateringen kommer OTA her i Norge også snart, for den som har tålmodighet til å vente...

Lenke til kommentar

Regner med at man trenger root? Det er noe jeg ikke har villet gjøre med denne tlf fordi den stort sett har vært perfekt.

 

Ville tru jeg klarer meg med denne tlf i et par år til. Og hvis ikke noe drastisk har skjedd til da, så klarer jeg sikkert enda et par år. Eneste jeg ser for meg kan sette en stopper er om 3g nettet legges ned. Men det et nok lenge til :p

Lenke til kommentar

Regner med at man trenger root? Det er noe jeg ikke har villet gjøre med denne tlf fordi den stort sett har vært perfekt.

 

Ville tru jeg klarer meg med denne tlf i et par år til. Og hvis ikke noe drastisk har skjedd til da, så klarer jeg sikkert enda et par år. Eneste jeg ser for meg kan sette en stopper er om 3g nettet legges ned. Men det et nok lenge til :p

 

Du trenger ikke root. Dette er offisiell Samsung firmware som du uansett kommer til å få om ikke så alt for lenge.

Endret av Pesy
Lenke til kommentar

Nå har 4.4.2 til N7105 begynnt å rulle ut. Ligger både på SamMobile og Samsung Updates. Noen har også fått den OTA i dag. Jeg lasta den ned fra SamMobilie og flasha den med Odin 3.09. Ingen store merkbare forskjeller, virker dog som om den har endel raskere 3G. Strømforbrukningen virker noenlunde bra og alt anner er intakt, så foreløbig har det ikke vært nødvendig med noen reset.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen andre som har merka at batteriet (stock battery) har blitt tømt relativt fort i det siste?

Nylig har telefonen min gått under 50% og vel så det etter en drøy arbeidsdag (8 timer) etter å ha vært fullt oppladet natten før..

 

Jeg har prøvd å slå av GPS / plasseringstjenester, samt å fjerne noen app'er.

Hjalp veldig lite..

 

Mistenker en oppdatering som har køddet det til.

Lenke til kommentar

Mitt batteri går også overraskende fort tomt i forhold til tidligere. Går gjerne tom før en bruksdag (16 timer), uten at noen av programmene trekker mer enn vanlig, alle fordelinger på batteribruk er som før.

Heller ingen oppdatering jeg har fått, selv om jeg går og venter på 4.4... (har 3g-versjonen).
Håper oppdatering til 4.4. vil fikse dette, hvis denne oppdateringen kommer til 3g-versjonen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ga opp å vente på 4.4. Holder meg på 4.3 og roota telefonen uten å røre Knox.

Blir uansett ny telefon om 6 mnd.

 

Har nå fått telefonen akkurat slik jeg vil ha den og er happy igjen.

 

Roota mest for å få brukt Viper4Android og angrer ikke et sekund.

Endret av MiRaCL
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ga opp å vente på 4.4. Holder meg på 4.3 og roota telefonen uten å røre Knox.

Blir uansett ny telefon om 6 mnd.

 

Har nå fått telefonen akkurat slik jeg vil ha den og er happy igjen.

 

Roota mest for å få brukt Viper4Android og angrer ikke et sekund.

Korleis fungerer pennen etter root? Er det framleis råd å skriva sms og mail m.m. handskfirt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...