Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Eg har no vert i kontakt med Camera og Videoteknikk angåande problemet eg har opplevd med WIFI og Bluetooth. Dei ba meg om å reinstallere programmvaren i telefonen, for å sjå om det var årsaken, før eg eventuelt kom tilbake med telefonen.

 

Er ei reinstallering noko eg må gjere via Kies?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Note 3 er nok en kjempefin telefon, men jeg kommer nok ikke til å kjøpe et Samsung produkt av noe slag igjen før jeg har fått min Note 2 oppdatert til Android 4.4 KitKat. Jeg er lei av Samsung sine manipuleringer med oppdateringer. Har tre Samsung apparater, to telefoner og et nettbrett, og alle har vært en skuffelse så langt når det gjelder firmware oppdateringer.

Lenke til kommentar

Orker ikke å være med på enda en ny telefon nå. Så det på som et langsiktig kjøp når jeg kjøpte note 2, og jeg tipper jeg har den et par år til. Så lenge det bare er evolusjoner, og ikke revolusjoner, så synes jeg det ikke er noe poeng å oppdatere hver bidige gang. Produsentene bare spyr ut telefoner for å overgå hverandre.

Lenke til kommentar

jeg kommer nok ikke til å kjøpe et Samsung produkt av noe slag igjen før jeg har fått min Note 2 oppdatert til Android 4.4 KitKat. Jeg er lei av Samsung sine manipuleringer med oppdateringer. Har tre Samsung apparater, to telefoner og et nettbrett, og alle har vært en skuffelse så langt når det gjelder firmware oppdateringer.

 

Da tror jeg du har for høye forventninger. Hvor mange telefoner er det som har fått KitKat i dag? Jeg synes at det har kommet oppdateringer vesentlig oftere på mine Samsung telefoner, enn på mine HTC telefoner i alle fall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...