Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sliter med at varsel lampen ikke fungerer, oftere en den fungerer. Den funker altid under oppstart, så det må vel være SW relatert? Noen andre som opplever det samme? varselen som mest sjeldent fungerer, er tapt/ulest annrop/melding som åsså er den eneste varselen jeg savner....

 

Jeg sliter med at den blinker både blått og grønt som om den har fått et varsel, mens den ikke har fått noen varsler. Det er jo noen ganger den ikke blinker i det hele tatt heller.. Vurderer mer og mer å bruke min padfone 2 som hovedtelefon fremfor noten nå

Lenke til kommentar

Så kjipern. Min note 2 ble stjelt, men fikk heldigvis igjen på forsikringen ! så nå venter jeg på note 3, sies at det kommer 4 september?

unpacked.jpg

 

Håper du kan remote-slette den.

Du kan jo slå på gps og finne den også, selv uten å ha appen inne på forhånd.

Lenke til kommentar

Håper du kan remote-slette den.

Du kan jo slå på gps og finne den også, selv uten å ha appen inne på forhånd.

 

Den ble slått av og formatert før jeg fikk logget meg på samsungdive for å tracke den ned. utrolig nedtur. Fikk annmeldt forholdet til politiet med IMEI NR. Så håper imei nr er slettet sånt at mobilen er ubrukelig i norge.

Nå står mobilen som " OFFLINE " så lite å gjøre med det. verste var alle passorda osm måtte endres osv, dropbox mappa , emailene osv osv. Huff . Men nå har det gått ca 1 måned siden dette skjedde, fikk heldigvis igjen på reiseofrsikringen.

Endret av **********
Lenke til kommentar

Eg har fått problem med WIFIen på telefonen min. Dersom eg skrur den på, står det "slår på..." i eit par sekundar, men så skjer det ingenting. Kan det hende at den søker, men ikkje finn WIFI enheten? At den har løsna i kontakten etter at eg var inne å fekk skjermen skifta?

Lenke til kommentar

Synes 199,- plastdeksel fra spaceworld er ett at de beste jeg har hatt på.

Knappene på siden fungerer lettere en de på selve telefonen.

Liten klikkefølese og 100% presis.

 

Jeg har flere slike, svart, hvitt og til og med lyserødt bare slik for moro. De svarte får lett synlige riper, men det hvite holder seg best i så måte. Som "War" sier - telefonens knapper respondere faktisk bedre med disse dekslene på. En får og en god beskyttelse over kameralinsen, samt en "gummiring" rundt selve fronten som og gjør at dersom en legger den ned skjermsiden ned så berører ikke skjermen underlaget på et flatt underlag. Jeg er veldig fornøyd med disse dekslene - selv om telefoinen ser enda større ut. :-)

 

EDIT: Og med det samme, min telefon virker og knirkefritt hele tiden, og jeg bruker den både i jobbsammenheng og som min egen telefon. Eneste jeg har å utsette at den etter en eller annen oppdatering ble mer batterihungrig - men allikevel så varer den uansett en hel dag med mye bruk, men før varte den i to dager med samme bruk.

Endret av Svein Arild Søyland
Lenke til kommentar

Jeg var veldig fan av å ha deksler da jeg brukte iPhone, men på min Note 2 har dette bare føltes "feil". Vet ikke helt hva det er, men telefonen føles rar og ekkel ut når jeg holder den i hånden. Muligens fordi den blir tykkere eller noe lignende. Har heller ikke funnet noen deksler jeg liker. Hva bruker folket her?

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar

Eg har fått problem med WIFIen på telefonen min. Dersom eg skrur den på, står det "slår på..." i eit par sekundar, men så skjer det ingenting. Kan det hende at den søker, men ikkje finn WIFI enheten? At den har løsna i kontakten etter at eg var inne å fekk skjermen skifta?

Du har vel prøvd å restarte telefonen og?

Hvis ingen ting hjelper, så ville jeg klaget ihvertfall. Men det er vel og mulig at skaden skjedde da du knuste telefonen?

Lenke til kommentar

 

 

Du har vel prøvd å restarte telefonen og?

Hvis ingen ting hjelper, så ville jeg klaget ihvertfall. Men det er vel og mulig at skaden skjedde da du knuste telefonen?

 

Eg har skrudd av og på telefonen min ja. Wifi fungerte i eit par timar etter at eg var innom og bytta ut skjermen. Plutselig så ville den ikkje på igjen.

Endret av JGNotla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...