Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk dit. De ville ikke hjelpe meg. Har skrevet en del om det her i tråden. Jeg har passet på tlf som en ørn, aldri mistet den i bakken, holdt den tørr etc. Men etter et par ukers bruk flasset den nedentil, og Eplehusets medarbeidere mente at det kunne være Apple ville være kranglevoren pga at han syntes det så ut som slagskade. Det er det ikke, men jeg vet av erfaring at kunden aldri har rett i slike tilfeller. Uansett ba de meg komme igjen når deres sjef på verkstedet var tilbake, og han var aldri der de gangene jeg var innom. I august fikk jeg tak i ham, og han sa at dette ville han ikke ta sjansen på å sende inn og ba meg ta kontakt direkte med Apple, siden jeg kjøpte tlf av dem gjennom apple.no. (eplehuset har serviceavtale med apple) Det har jeg ikke orket, fordi mine erfaringer med slike ting er heller deprimerende.

Lenke til kommentar

fnwilborn

 

Hvorfor ringer du ikke Apple direkte? Den gangen jeg trengte service angående løs skjerm, virket de veldig innstilt på å være imøtekommende. Skulle bare mangle da telefonen bare var noen uker gammel.

 

Batteriet mitt er dårlig (må lade hver dag) men ikke i nærheten av det du beskriver. Likevel er jeg på grensen til å kontakte Apple på nytt, da jeg mener produktet ikke leverer det man kan forvente ut fra beskrivelsen. Endringen i batterikapasitet kom over natten, de første par månedene var det svært bra. Hvorfor en telefon skal bruke 20% batteri iløpet av en natt er for meg uforståelig. Før gikk den ned én prosent.

 

Det som hindrer meg i å benytte reklamasjonsretten, er at Apple tydeligvis ikke kan erstatte produktet med noe bedre. Jeg hadde et håp om at iOS7 skulle ordne problemet, men etter å ha hatt det installert i noen dager innser jeg at forholdene er tilnærmet like.

Endret av Broseen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...