Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert mange på denne linken som har ipad4 her? Bare kort innpå, hvor lenge burde batteriet vare på denne enheten? Synes under 6 timer er lite, var ca 10 timer ny! Eller vil ting bedre seg mye ved iOS 7? Andre med samme problemet? Nå ladet den bare opp til 95% sist :( er dette en klage sak? Altså sende den inn å få ny av Apple?

Lenke til kommentar

Når jeg ringer noen,ser jeg at bildet av personen dekker hele bakgrunnen men bare "blur". Man ser ikke ansiktet eller noe men bare at bildet er i bakgrunnen bak ikonene for høyttaler ,FaceTime osv.

MEN det som er rart er at på enkelte kontakter er det ikke slik,da får jeg heller opp bildet av vedkommende i en liten boble helt oppe i høyre hjørne og ingenting i bakgrunn.

Er det slik hos dere også?hvorfor er det slik?

Lenke til kommentar

Kommer an på bilde du har på kontakten, er ikke bilde i riktig format eller størrelse så det ser forferdelig ut om det blir dratt utover hele skjermen så bruker de bobla.

Takker for svar.

Da er vel egentlig bobla bedre siden man da ser bildet tydelig.

Bakgrunnsbildet av personen er jo umulig å se egentlig. Det er blurrete og man ser ikke personen.

Lenke til kommentar

Må si jeg liker iOS 7 veldig godt. Utseendet er særdeles pent og enkelt. Liker de nye ikonene og animasjonene. Det hele føles fresht og nytt. Jeg bruker for tiden S4 på jobb, så iPhonen brukes kun på kveldene. Selv om S4en har en stor og fantastisk skjerm og ellers på papiret slår iPhone 5 på de fleste områder, må jeg si at gleden av å bruke iOS er større. Jeg har aldri vært noe partisk i det hele tart i krigen om hvilket OS som er "best", da jeg vet at det hele avhenger av smak. Jeg er dog i en periode der jeg har innsett at jeg ikke trenger alle de funksjonene Samsung pøser ut (som for all del er innovative, stilige og imponerende). iPhone gjør kanskje ikke like mye, men det den gjør, gjør den i mine øyne bedre. Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor, men iOS føles bare bedre å bruke. Nå som vi dessuten har fått et par hendige snarveier (samme for meg om Eple har hermet, så lenge det er til fordel for meg som forbruker), flyter det hele enda litt bedre. Det er et simpelt operativsystem, men det er kanskje derfor Apple sier det er så avansert: Jeg kan ikke håpe på å kunne forestille meg hvor mye tid og ressurser som er lagt ned i å få operativsystemet til å være så brukervennlig, enkelt og stabilt.

Ja, de beste Androidtelefonene kan mer, men jeg forstår godt hvorfor de likevel ikke er selvfølgelige valg av den grunn. Brukeropplevelse er for mange, inkl. meg selv det aller, aller viktigste, og der er iPhone i hvert fall ikke noe dårligere.

 

Takk til deg, herr skrivekløe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...