Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Iphone 5

Skjerm belysning er nedjustert maximalt, og uansett når jeg drar på den saken som skal justere opp belysning på skjerm så skjer ingenting lysmessig. Samme belysning uansett om den er på laveste eller høyeste.

i Dagslys ser jeg nesten ingenting, men når det er mørkt i rommet så ser jeg noe. Om jeg klikker på den autojusteringa så skjer det heller ingenting. Har prøvd å bytte skjerm men det er ingen forandring.

Oppdatert til siste iOS7 uten forandring. Ellers så fungerer telefonen som den skal.

 

Noe ide om hva dette kommer av og hvordan man kan fikse dette?

På forhånd takk for hjelp :)

Lenke til kommentar

Har brukt gummicase rundt siden dag 1, eneste er at det har flasset av litt hvitt i toppen langs kanten, pga denne casen..skjermen har typiske bruksstriper, sollys striper som jeg kaller det :) Home knappen etc. Er som ny, så anser telefonen som meget pent behandlet.

 

En kar baki her fikk solgt sin sorte, godt slitte 16GB for 3200,- nå nylig så :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hvordan går det å bruke og bytte mellom 2 sim-kort på Iphone5. Har ett tele2 kort i den til vanlig, men skal til utlandet og tenkte bruke ett Telenorkort i utlandet til surfing da Telenor har Feriesurf EU (Med Feriesurf EU surfer du trygt til en makspris på 29,- per døgn i EU/EØS. Etter 20 MB reduseres hastigheten, og du vil motta en SMS om dette. Feriesurf EU koster deg ingenting dersom du ikke bruker datatrafikk.).

 

Synes jeg har vært borti at dette er ikke bare er helt "smertefritt"?

Endret av MobilNerd
Lenke til kommentar

Er jeg optimist om jeg håper på rundt 4k for en pent behandlet, hvit iPhone 5 32GB? ca 11 mnd. gammel :)

 

iPhone 5 selger som hakka møkk nå da de er svært vanskelig å få tak i nye, spesielt de over 16GB. Selger mine 64GB modeller for 5'500kr uten problemer, tror jaggu jeg skulle ha klart 6'500kr også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...