Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Er det mulig å ha flere profiler og dermed flere karakterer å spille på? Skulle gjærne hatt enda en for å raide noen supermarked i jakten på telt.. Tør ikke når hele inventoriet er fult av bra gear. Ligger forresten en heli crash på koordinatene 037 107

 

Det hjelper ingen uten å si hvilken server det er på :p

 

Du kan bruke vehicles som storage også, så kanskje det er en bedre idé å jakte etter :)

 

Sorry, Norway 9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært supert med et eget dedikert forum for "DayZ.no". Denne tråden blir veldig rotete, mener jeg da. Gull verdt å ha underforum til trading, folk som søker etter andre å spille sammen med, privat forum for admins av .no serverne så de kan dele bans med hverandre etc.

 

DayZ.no allerede kjøpt - her om dagen faktisk.

kan jo tjene noen 1000 på en slik forumside da :)

Lenke til kommentar

De burde fokusere mest på og fikse inventory og det scroll systemet, har allerede mistet 3 våpne blandt annet maskingever med 4 magasin, trur det var det beste våpenet, skulle bytte med et våpen som lå på bakken og skyte zombies med det og så skifte igjen, men alle magasinene og våpnet forsvant -_-

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp Arma 2 og Arrowhead kun for DayZ ^^ Håper det er verdt det. 150kr var uansett ikke så gale for noe så unikt. Regner med mye bugs og slit, men siden jeg er forberedt på det går det vel fint. Er det noen norsk server jeg bør spille på?

Lenke til kommentar

det kan være du :) Noob med flares hehe.. Håper neste patch får spillet meir stabilt, opplevde att eg spawnet annen plass enn der eg saved sist når eg prøvde annen server, lite morro. Men mista ikkje våpen og sånt men uansett kjipt.. Andre som føler seg " avhengig" av spillet ? XD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...