Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

EDIT: Har alt som trengs, men mangler fuel. Så hvis noen på Skalisty har en fueltank til overs, så sier jeg ikke nei. (You are rewarded a ghillie suit for it)

 

Skype: el-sprudlern

 

Duping på gang eller?

Nei? Gikk rundt i hele går for å finne ting, så joina jeg en server der det var 2 klaner som fighta, drepte en som hadde as50 og ghillie osv, og fant masse parts der også, i hans coyote backpack..

 

Sorry, leste feil. Trodde du mente at du kun mangla bensin. Da ville ikke en kanne være nok. Men så nå at det var snakk om fueltank. My bad

2 jerry cans er nok til å komme seg til solnichny.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EDIT: Har alt som trengs, men mangler fuel. Så hvis noen på Skalisty har en fueltank til overs, så sier jeg ikke nei. (You are rewarded a ghillie suit for it)

 

Skype: el-sprudlern

 

Duping på gang eller?

Nei? Gikk rundt i hele går for å finne ting, så joina jeg en server der det var 2 klaner som fighta, drepte en som hadde as50 og ghillie osv, og fant masse parts der også, i hans coyote backpack..

 

Sorry, leste feil. Trodde du mente at du kun mangla bensin. Da ville ikke en kanne være nok. Men så nå at det var snakk om fueltank. My bad

heli trenger ikke fueltank, skaff deg to jerrycans, er du legit flyr du over til solnichiny og fueler videre derifa, eller så duper du OM og OM igjenn til du har masse fuel.
Lenke til kommentar

Tror nettopp jeg drepte en hacker på Norway 53. Sprang bokstavelig talt på han der han lå prona under en buske. Skjønte ikke en dritt først, men så så jeg løpet samt noe annet gear stikke ut av grenene. Tror han ble like sjokkert som meg, jeg pepra han full av bly ihvertfall.

 

Han hadde jævlig mye gear, NV goggles, rangefinder, en syk sniper med forskjellige vision modes, m4a1 holo, m9sd, gps - you name it! :D

Synd om han ikke var hacker, jeg fikk ihvertfall murder for han. Jaja, jeg har blitt drept så jævla mange ganger nå at jeg gir egentlig beng ^^

Lenke til kommentar

Tror nettopp jeg drepte en hacker på Norway 53. Sprang bokstavelig talt på han der han lå prona under en buske. Skjønte ikke en dritt først, men så så jeg løpet samt noe annet gear stikke ut av grenene. Tror han ble like sjokkert som meg, jeg pepra han full av bly ihvertfall.

 

Han hadde jævlig mye gear, NV goggles, rangefinder, en syk sniper med forskjellige vision modes, m4a1 holo, m9sd, gps - you name it! :D

Synd om han ikke var hacker, jeg fikk ihvertfall murder for han. Jaja, jeg har blitt drept så jævla mange ganger nå at jeg gir egentlig beng ^^

zas 50 tws? bare dropp den isåfall den er hacket og uber op med så si unlimited power,etter tre dager blir det en makarov :D
Lenke til kommentar

For første gang noen sinne så så jeg noen som var på laget "opfor" i det jeg joina en server. Hva er greia med det?

 

Vet ikke, men tror det er en rest fra Arma II. Tror det kan bety at de er logget inn som admin, fordi jeg får OPFOR foran navnet mitt, når jeg snakker med admintilgang på globalchat.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

For første gang noen sinne så så jeg noen som var på laget "opfor" i det jeg joina en server. Hva er greia med det?

 

Vet ikke, men tror det er en rest fra Arma II. Tror det kan bety at de er logget inn som admin, fordi jeg får OPFOR foran navnet mitt, når jeg snakker med admintilgang på globalchat.

 

Ok, så folk som er i opfor-gruppen er server admins?

Lenke til kommentar

For første gang noen sinne så så jeg noen som var på laget "opfor" i det jeg joina en server. Hva er greia med det?

 

Vet ikke, men tror det er en rest fra Arma II. Tror det kan bety at de er logget inn som admin, fordi jeg får OPFOR foran navnet mitt, når jeg snakker med admintilgang på globalchat.

 

Ok, så folk som er i opfor-gruppen er server admins?

 

Jeg vil tippe det, men skal ikke si det for sikkert.

Lenke til kommentar

Oh lordylord, sprang inn i brannstasjonen i cherno for å lete etter no stuff. Der satt en ghilliekuk å venta på meg og skjøt meg ned på bakken. Jeg lot som jeg svimte av og når han skulle loote meg drepte jeg han...

 

Skjelver på hendenen nå :p

 

Kjenner igjen følelsen! :p

 

Anbefaler ingen og dra opp til Green Mountain, jeg dro opp dit fordi jeg var nysgjerrig. Jeg kunne ikke se noen, ingen Zombier ingen ting. I det jeg nærmet meg den store blå porten, åpnet den seg og det rant Zombier ut som løp etter meg! Jeg pissa omtrent på meg å bare løp derifra :p

Endret av Bare Ban
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...