Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

 

 

S Planner?

Fungerer bra i Google kalender (krever at du abonnerer på ukenummer, men tror det er standard).

Du kan vel også vise den i S Planner, men ikke sikker. Liker virkelig ikke S Planner.

Ja, tenker på S Planner. Greit oversiktelig, men den er litt småtreg plus små irritasjonsmoment som det allerede nevnte ukenummer-problemet. Mener å huske at Google sin kalender-app var ganske simpel, altså lite detaljrik? Men mulig den er oppdatert siden jeg prøvde den. Skal sjekke den ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det berre nye bilder/videoar som blir synkronisert når eg brukar kies? Når eg koblar til kies ser det ut som alle bilda er med på synkroniseringsprosessen....noke som tar unødvendig med tid etter mi meining...finnes det ein enkel måte å synkronisere mobil med data? Eller er det berre eg som må lære meg Kies?

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke å lese gjennom tråden, men er det noen her som opplever at stock firmware henger seg opp hele tiden? At den alltid sliter med å multitaske og at den alltid tar en refreash når man går tilbake til homescreen? Noen ganger hender det at den henger seg opp og blir helt ubrukelig i over 30 sekunder eller mer?

Lenke til kommentar

Kommer 4.2 2 til s3?

Kommer sikkert snart. Har den egentlig kommet til noen andre Android telefoner?

 

Leste litt rundt på andre forumer og det viser seg at jeg ikke er alene om dette. S3 har til tendens å fryse etter å ha oppdatert til Jelly Bean. Må vel sende den på service.

Gjenopprett?
Lenke til kommentar

Om det er meg du refererte til så kommer det ann på når jeg bruker mobilen. Altså når hører jeg på musikk mens skjermen er av hender det at den restarter av seg selv eller skjermen vil henge seg opp. Oppetiden vil da variere etter bruk. Skjer mest når jeg spiller (subway surfers og/eller candy crush)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...