Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Sikker på det?

Jepp! Vis du ser på bildet ditt står det buildnummer xxemc3. Det er dette som indikerer hvilken versjon av programmvaren du har. I denne oppdateringen er versjonsnummeret det samme for telenor og alle andre.

Xxemb6 er versjonen av grunnbånd.

 

Grunnbånd er hvilken versjon av programmvaren som styrer radioforbindelser, denne skifter ikke nødvendigvis når det kommer en ny oppdatering (selv om den ofte gjør det).

Endret av MrMastodon
Lenke til kommentar

For de som har interesse av tråløslading og det nye ekstra store orginale batteriet til Samsung så kan jeg bekrefte at denne:

 

http://www.ebay.com/itm/310633090753?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

og denne

http://www.ebay.com/itm/170997776434?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

 

fungerer bra sammen med det nye store batteriet til Samsung. :) Ingen modifisering var nødvendig.

Lenke til kommentar

Ser kjekt ut med trådløs lading, men ikke noe jeg er interessert i å betale for :p hehe.. + har kjøpt docking til mobilen, så jeg ihvertfall slipper å leite etter laderen i mørket :)

Funker docken bra? har sett videoer som sier at den er litt slarkete og vinglete.

 

Lenke til kommentar

Jeg fikk SMS fra Telenor om at jeg har fått "hd voice", men ikke noen oppdatering enda. Så det er vel den, da. Står at HD Voice kun virker mot andre "HD-klare" mobiler med programvareoppdatering.

 

Edit: nå står jeg visst i kø for oppdatering

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er det mening at telefonen skal våkne så ofte som den gjør hos meg. Se linja som heter awake.

 

Hvis jeg trekker ut laderen på 100% før jeg legger meg så er telefonen helt ned i 80% når jeg våkner.

Det samme slet jeg også med en stund, men etter at jeg deaktiverte Goolge Now løste problemet seg. Det er riktignok ikke veldig bra batteri nå heller, men jeg får den i det minste til å vare i 9-10 timer med "normalt bruk"...
Lenke til kommentar

Det er en modus der telefonen leser opp hvem som ringer eller sender melding. Selv bruker jeg SVOX/Nora for å få norsk uttale (betalingsapp). Innstillinger -> Språk og inndata -> Tekst-til-tale utdata -> Kjøremodus

 

Hei. Finner ikke denne under notification eller hvordan man får slått den på. Den er på under nnstillinger -> Språk og inndata -> Tekst-til-tale utdata -> Kjøremodus Fungerer den kanskje ikke på norsk?

Lenke til kommentar

Funker docken bra? har sett videoer som sier at den er litt slarkete og vinglete.

 

Dette er ikke noe ofisielle greier fra samsung, men heller noe billig ræl jeg fant på dealextreme ;)

Funker til mitt bruk :)

Mobilen står fint der når den lader, men har ikke prøvd å bruke den noe særlig når den står i dock.

Kan jo også brukes til data overføring, da det er microusb inngang bak, så kan man selv velge om man vil koble til lader eller usb kabelen.

Lenke til kommentar

S3 vil av og til ikke lade når jeg kobler den til laderen (særlig hvis laderen har stått i støpselet en stund uten tilkoblet mobil) er dette en sikkerhetsmekanisme av noe slag eller er det en feil med laderen/telefonen? Noen andre som har hatt samme problem som evt har en løsning?

Lenke til kommentar

S3 vil av og til ikke lade når jeg kobler den til laderen (særlig hvis laderen har stått i støpselet en stund uten tilkoblet mobil) er dette en sikkerhetsmekanisme av noe slag eller er det en feil med laderen/telefonen? Noen andre som har hatt samme problem som evt har en løsning?

Ville ha prøvd en annen lader før jeg gjorde noe mer i hvert fall. Det finnes mange ladere der ute til en rimelig penge...
Lenke til kommentar

S3 vil av og til ikke lade når jeg kobler den til laderen (særlig hvis laderen har stått i støpselet en stund uten tilkoblet mobil) er dette en sikkerhetsmekanisme av noe slag eller er det en feil med laderen/telefonen? Noen andre som har hatt samme problem som evt har en løsning?

 

Min lader er tilkoblet strøm 24/7, og har aldri hatt problemer med at den ikke vil lade :)

Lenke til kommentar

Har to ting jeg skulle likt å funnet ut av på S3-en min:

 

1. Når jeg går inn på en mappe på Hjem-skjermen og så inn på en app -> Når jeg da trykker på Hjem-knappen så kommer jeg riktig nok til Hjem-skjermen, men mappen som jeg tidligere gikk inn i er fortsatt maksimert. Altså, er det en måte å gjøre slik at Hjem-knappen fører meg til Hjem-skjermen UTEN at en mappe er åpen?

 

2. Det medfølgende Swype-tastaturet er genialt, MEN! Det har noen bugs som foreløpig gjør det ubrukelig. F.eks. når jeg skriver et ord med liten forbokstav, så hender det at neste gang det skal foreslå dette ordet så blir ordet med stor forbokstav foreslått midt inne i en setning, noe som er helt kokko. Er det i det hele tatt mulig å styre hvilke ord som er i ordlisten på en grei måte? Hvis ikke, finnes det tilsvarende Swype-tastaturer som faktisk fungerer bra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...