Gå til innhold

Diablo 3: Witch Doctor tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sliter litt selv for øyeblikket.

Går med spirit walk, soul harvest, poison shit, gargantummmmsdns + flame skull bounce shit og slow.

(husker ikke navna for øyeblikket)

Sliter en del på nightmare her nå. Er i slutten av act 3 på nightmare. Lvl 46.

Testet en del, men med poison darts, så blir det alt for store grupper, så vet ikke helt hva jeg skal forandre på :p zombie dogs er værtfall helt useless

Lenke til kommentar

På ditt level er acid cloud spam ekstremt bra. Sett på spiritual attunement og blood ritual passive for mana nok til å spamme acid cloud til de fleste grupper er døde. Om de ikke dør umiddelbart – bruk poison dart /corpse spiders med mana leech rune.

Akkurat det oppsettet jeg sitter med :) men sliter fryktelig nå hvis jeg møter på "rare mobs". Er død umiddelbart omtrent. Mulig jeg må oppdatere noe gear med mer protection.

sitter på 11500 hp og 800 dmg

Edit: NVM!

Endret av Mustify
Lenke til kommentar

Høres ut som du har veldig utdatert gear. Ut i fra screenshots av da jeg var på ditt level hadde jeg 1,8k dps før soul harvest, og selv det gearet var ikke spesielt bra. Ta en tur på AH og søk etter noen gode deals. Filtrér for int og vit, og sortér etter buyout (lavest først) og se om du finner gode, billige items.

Lenke til kommentar

Høres ut som du har veldig utdatert gear. Ut i fra screenshots av da jeg var på ditt level hadde jeg 1,8k dps før soul harvest, og selv det gearet var ikke spesielt bra. Ta en tur på AH og søk etter noen gode deals. Filtrér for int og vit, og sortér etter buyout (lavest først) og se om du finner gode, billige items.

Ble litt bedre nå, oppe i 1800 dps, men litt mindre hp. Får se om det blir bedre da :)

Lenke til kommentar

Life on hit er bra for melee, life steal er søppel uansett.

 

Generell WD prio-liste for våpen: Dps > %ias > Int > Vit.

 

Hva er da den beste måten å holde seg i livet på? Bare stakke masse Vitality å håpe på at livet ikke går tomt? Eller?

 

Resists er nøkkelen til survivability fra gear. Men nå snakket vi om våpen, og resist finnes ikke på våpen.

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på et samme. Jeg trodde +life on hit ville fungere for WD, men det gjør det tydeligvis ikke?

 

Har akkurat startet på A1 hell og der går det greit, men i a3/4 nm slet jeg stort innimellom med å kunne heale meg selv. Kunne ofte ende opp med å kite i flere minutter for å få healet meg opp. Potions tar jo bare 25% av min totale pool (23k), templaren healer bare en gang iblant og også bare en lav %. Har nå satt på hex med "occational" heal rune og det hjelper, men det er langt fra så trygt som jeg ønsker det. Jeg har hele veien prioritert +vit for å få størst mulig pool, men det hjelper tydeligvis ikke nok. Er på lvl 51 så kanskje det blir bedre med spirit walk og heal rune på lvl 53, men det må jo være en måte å få noe heal fra attacks også? Eller er det noen andre smarte triks for å øke survivabilityen? Normale monstre er ikke noe stress, men når jeg plutselig får vampiric mortar osv. etter meg så blir det så forbanna tungvint.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke så mye trøbbel i NM, i Hell fikk jeg trøbbel de 2 siste actsene. Jeg kjørte da Dogs, Sacrifice med mulighet for revival, Acid pool Gargauntantantantuantuatun, fireball og slow med mulighet for health orbs.

 

Ved level 60 speccet jeg om til Spirit Walk med heal, Soul Harvest med lengre varighet (mulig jeg skal endre den til noe annet, da jeg må ha cd på den for å nuke. Zombie Charge med bjørner, Gargaurauntauntautnautn med Enrage hvis Elite eller surrounded, Acid Pool med burn (fienden gjør 20% mindre damage) og til slutt "eggene" Big Bad Voodo med kortere cd. Den skal jeg endre, enten til lengre varighet eller bare damage boost eller noe :)

Lenke til kommentar

Jau har prøvd flere forskjellige builds og er ganske fornøyd slik oppsettet mitt er nå, men jeg liker ikke å være avhengig av skill-spec for å ha en fornuftig healrate. Det må/bør jo være mulig å få heal fra attacks via items? +Life on hit virker ikke (?) og +%life er nerfet i høyere vanskelighetsgrader?

Lenke til kommentar

+ %life synes jeg funker ganske greit, men nerfet? Jeg har vel +6% og jeg får nå alt trur jeg :p Life on hit har jeg ikke prøvd ut da jeg har bare funnet items med +15 life on hit. Har sett items på AH med over 100 i life on hit. Det funker nok ikke med tanke på pets, med mindre du kanskje bruker Passive skillen: Fierce Loyalty? Da den sier petsene dine får 100% utnyttelse av Thorns og Life Regen items. Dersom life on hit går under der kunne jo det vært en rimelig "insta-heal" å bruke pets med life on hit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...