Gå til innhold

Diablo 3: Witch Doctor tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er kraftig som juling, og definitivt best til bossfights. Best singletarget nuke en har.No ligger eg på en 2.7-2.8 attacks per second så splinters blir maskingevær omtrent.

 

Edit: men klart..møter en en haug av 30 mobs, er jo locust swarm og bats/bears meir fres i.

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Bats og bears er bedre egentlig uansett, men jeg synes spillestilen (VQ) for å få effektivitet på det var så tungvint og kjedelig at jeg har holdt meg til splinters og kiting. Har rundt 2.4-2.5 aps, men for lav dmg (kun 21k med 5 stack soul harvest) til at det er viable i inferno mot champ/rare mobs. Tar jo et halvt år å få de ned, spes med extra health. Større mobs med vanlige monstre tar jeg lett ned med grasp med reduced CD samt zombie wall med ekstra width pluss spamming av splinters.

 

Locusts er en god skill egentlig, men jeg er ikke så fan av lange DoTs hvor jeg må kite mens de går ned. Liker å bare få det unnagjort med en gang, så bruker den 2sec haunten som primary DoT. Fungerer faktisk veldig bra mot bosses/champs/rares.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

VQ builds er kjempegod skade i ja, men å ha 4 ting på cd til enkvar tid er ikkje bra når du må ha (gitt eksempel), horrify klar når en blir vortexa inn, og evt spirit walk like etter pga wall/arcane sentry/molten/plagued.

 

Derfor eg holder meg til splinters. Speler stort sett coop med DH også. Hjelper godt å ha gode cc abilities/kite abilities tilgjengelig. 35k med PtV, uten SH stacks, rundt 50k med. Kunne gjerne tenkt meg oppi 50k unbuffed.

 

Har cleara act1 med både bears og bats, men bears er sketchy når en må stå så nært. Bats funker, men igjen med 4 ting på cd til enkvar tid føler eg meg lens for kort å spele ut når en står oppi et hjørne med 3-4 sinte champs etter deg.

 

Henger for øvrig stort sett i act2, og siegebreaker act3 no. Act2 er på farm, med unntak av belial. act3 er hardt, men går.

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Men det kommer jo drøssvis med både "røde smådjevler" og slike "flyvende insekter" fra alle kanter!!! Selvsagt må man løpe unna dem og det de sender ut av jævelskap, selvsagt, ellers dør man jo... Men hva er effektivt mot dem? Locus Swarm fungerer ikke så godt her merker jeg, men er det noe annet bra??

 

Dette er builden jeg brukte gjennom store deler av Act 2:

 

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#aZkdUP!WXV!aaaZcb (Av en eller annen grunn blir runen på grasp borte under deling – det skal selvsagt være Unbreakable Grasp.)

 

Sats på %Increased attack speed (gloves, amulets, rings), All Resistances, Vitality, Intellect og Armor. Med grei damage mitigation, hp og dps vil Act 2 bli rimelig triviell.

Testa ut denne nå. Veldig bra!!! :)

Takker for tipset! =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Derfor eg ikkje rører locust swarm. En må for tett oppi mobsa til at eg "tør" å bruke den.

I kombinasjon med Spirit Walk er den perfekt. Fungerer hele tiden. Og om man også har confuse som man fyrer av mitt i en mobb, så vil de i tillegg til å ta skade av locus swarm, angripe hverandre, og på den måten utrydde seg selv.... Skikkelig kult!! :D

 

Har selv blitt veldig glad i locust swarm sammen med spirit walk. Men i tillegg så har jeg haunt for betydelig økt intelligence og dermed stuper som regel crowds som fluer.

Lenke til kommentar

Derfor eg ikkje rører locust swarm. En må for tett oppi mobsa til at eg "tør" å bruke den.

I kombinasjon med Spirit Walk er den perfekt. Fungerer hele tiden. Og om man også har confuse som man fyrer av mitt i en mobb, så vil de i tillegg til å ta skade av locus swarm, angripe hverandre, og på den måten utrydde seg selv.... Skikkelig kult!! :D

 

Har selv blitt veldig glad i locust swarm sammen med spirit walk. Men i tillegg så har jeg haunt for betydelig økt intelligence og dermed stuper som regel crowds som fluer.

Aha. Det må testes ut. Er haunt bedre enn soul harvest? (Har ikke sjekka enda :p)

 

Påvirker våpenets DPS, magien til Heksedoktorer og trollmenn? F.eks. Poison dart???

 

Ja, all skade er basert på prosent av weapon damage, og en caster raskere/seinere om en har raskt/treigt våpen.

Stemmer. =P

Ser det nå. :)

Lenke til kommentar

Bruker følgende kiting strategi i Inferno, funker ganske bra når jeg spiller alene, men føles ikke like bra når jeg spiller med andre.

Build:

 

post-155889-0-96925500-1339675960_thumb.png

 

Stats:

 

post-155889-0-08832900-1339675962_thumb.png

 

 

Noen forslag til endringer, eller bør jeg bare skaffe bedre gear?

 

Edit: Var kanskje litt tungvindt å lese utifra en screenshot, skal se om jeg kan finne en skill calculator.

 

Fant en!

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

Hvilken act holder du på med?

Prøver meg på act 2, men det går dårlig. Alene så må jeg dø ganske ofte for å komme fram, i grupper er det håpløst.

Act 1 går helt fint alene.

Har akkurat samme problem selv. :-P

Men jeg tror at dersom man samarbeider tett og godt, så vil man komme ut veldig mye bedre... =)

Det ver det som er problemet på inferno, det blir så til grader vanskelig med å spille med andre. Det er vanskelig nok alene, tørr ikke å stole på randoms/venner :p

Lenke til kommentar

Har du link til buildet du brukte gjennom act 2 Whiteshit. Har selv brukt zombie bears build har ikke spillt så mye da men er etter edderkopp bossen i act 2 inferno. Såg en video på youtube her om dagen en dude med bears som critta for 300k dmg, ofte. Mine er vell maks rundt 75k da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...