Gå til innhold

Diablo 3: Witch Doctor tråden


Anbefalte innlegg

Fast mobs i hell og nightmare er ikkje så farlig. I inferno kan du berre glømme å springe ifra. =) har ikkje du 24 forskjellige utilities for å få dei vekk då, så er du rimelig ferdig.

 

Champion nagas som går invis når du skal kite er også forbanna irriterande i act 2 inferno. Samme med champion packs av typen sand crawlers ellerno. Dei som liker seg under sanden i ørkenen. Min erfaring uansett er at du er interessert i å ha 2 get out of jail free cards på inferno. spirit walk er sjølskreven. nr 2 kan vere mass confusion/hex (vil funke dårlig mot mange men om du berre har en etter deg er den glimrande) og horrify. Scenario er at du har brukt SW for å unngå å bli slått i jail, for så å bli vortexa inn. Har en ikkje då en secondary gtfo knapp, så ja. Dette er dog act 2 (og sansyligvis utover). Act 1 klarer eg meg fint med kun spirit walk, og her kan sikkert bjørn også funke. Makan for en forskjell på act 1 til 2 er berre heilt utrulig. Er det slik over til act 3 også så skyter eg meg. =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Act 3 har man jo de som stikker hånda ned i bakken og lager aoe poison. Trenger vel flere gtfo buttons der også :p De har en tendens dersom det er 2-3stk å spamme de hendene ettersom hvor jeg løper. Helsa renner kraftig nedover da ja =/ Hvis Mass Confusion kunne blitt kastet på ett vist område så hadde jeg brukt det. Men at den bli kastet rundt meg, så føler jeg at jeg bommer mye. Så jeg liker ikke den.

Lenke til kommentar

De monstrene i A3 er noen av de mest irriterende i hele spillet. Selv på normal var disse svært dødelige. Minner meg om death maulers fra a5 D2 hvor de stod langt borte og stakk henda i bakken og så kom det opp to røde pigger der du befant deg.

 

Det siste du skrev der er jeg helt enig i, jeg savner at man kan caste der musa er og ikke ut fra sitt eget ståsted. Skulle heller fungert som curses i D2 hvor du castet hvor du ville, og at aoe ble større etter hvert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Makan til eg nerdraga i går. Noken WD som klarer seg fint i act3? Tenkte eg skulle prøve å køyre questa ifra start. Fikk til å tenne bål og catapulter. Men når en skal ned i keep depths, og du møter dei hundane med tunger. Ka i _alle_ dager skal en gjer då? Tviler på det noken gang blir gjort.

 

Siegebreaker - og den delen av questinga, er så vanvittig mykje "lettare", sjøl om all denne oneshottinga er en vits.

Lenke til kommentar

Hvordan tar man de savage beastene??? De helbreder seg selv også?? Spiller på Inferno. Er level 60 heksedoktor =)

 

Generelt sett, aldri stå i ro. Den chargen vil drepe deg uansett. Vampiric affix du har møtt på i tillegg? Då må en isåfall outdpse det dei healer. Møtte vampiric pack som koste seg med npc'er. Tømte alt eg hadde av dps i han (rundt 40k). Hp-baren hans rikka seg ikkje..fuck this..move on. ^^

Lenke til kommentar

Hvordan tar man de savage beastene??? De helbreder seg selv også?? Spiller på Inferno. Er level 60 heksedoktor =)

 

Generelt sett, aldri stå i ro. Den chargen vil drepe deg uansett. Vampiric affix du har møtt på i tillegg? Då må en isåfall outdpse det dei healer. Møtte vampiric pack som koste seg med npc'er. Tømte alt eg hadde av dps i han (rundt 40k). Hp-baren hans rikka seg ikkje..fuck this..move on. ^^

Nei, det har jeg skjønt da ;P hehe.

Bare tenkte på hvilke ferdigheter jeg burde bruke for å drepe dem raskt og effektivt. Litt usikker på navnene. Vampiric affix, f.eks. men jeg tror jeg skjønner hva du snakker om.

 

 

Jeg tror jeg vet hvordan jeg kan gjøre det fort; Spirit walk, for å komme kjapt innpå, kanskje bakfra, og i det samme bruke Soul Harvest, for å booste effekten, og samtidig trykke helt villt på Locust Swarm... Da tror jeg de blir grønne og råtner ganske fort... =P Så var det å komme seg bort igjen fort som mulig... Vel... Er det andre effektive måter du/dere vet om?

 

 

Hvordan tar man de savage beastene??? De helbreder seg selv også?? Spiller på Inferno. Er level 60 heksedoktor =)

 

De får en tydelig animasjon før de charger. Er ikke noe problem å bare gå et par skritt til siden når du ser det skjer.

Yepp. Det er ikke njoe problem. Og nå husker jeg hva jeg gjorde på hell også.. Jeg kom på at dersom jeg lokker dem med bort til ei bru med tak, så kommer de ikke inn der, men vil stadig prøve seg, og da kan man seff, stå lenger unna med firebats og fyre på ... =) Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Kite. De gjør massiv dmg uansett, så den beste taktikken er bare å flytte seg. De går utrolig sakte avgårde, og det tar ikke lang tid å lære seg å unngå de.

 

Samme med arcane sentry som jeg tror det også var du som nevnte. De strålene som kommer ut. Man må bare flytte seg, og MÅ du gå igjennom strålen, gå MOT den og ikke med den. Vær litt observant og flytt deg vekk fra de når de dukker opp. Det tar noen sekunder fra de blir satt ut før strålen kommer ut og begynner å bevege seg rundt. Innen det skjer har du nok av tid til å flytte deg til et annet sted.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Kite. De gjør massiv dmg uansett, så den beste taktikken er bare å flytte seg. De går utrolig sakte avgårde, og det tar ikke lang tid å lære seg å unngå de.

Men det kommer jo drøssvis med både "røde smådjevler" og slike "flyvende insekter" fra alle kanter!!! Selvsagt må man løpe unna dem og det de sender ut av jævelskap, selvsagt, ellers dør man jo... Men hva er effektivt mot dem? Locus Swarm fungerer ikke så godt her merker jeg, men er det noe annet bra??

 

Samme med arcane sentry som jeg tror det også var du som nevnte. De strålene som kommer ut. Man må bare flytte seg, og MÅ du gå igjennom strålen, gå MOT den og ikke med den. Vær litt observant og flytt deg vekk fra de når de dukker opp. Det tar noen sekunder fra de blir satt ut før strålen kommer ut og begynner å bevege seg rundt. Innen det skjer har du nok av tid til å flytte deg til et annet sted.

De har jeg ikke lenger problemer med. I alle fall ikke enda ;-P Selv om de kan være veldig vanskelige i kombinasjon med massevis av djevler etc.... :) Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Men det kommer jo drøssvis med både "røde smådjevler" og slike "flyvende insekter" fra alle kanter!!! Selvsagt må man løpe unna dem og det de sender ut av jævelskap, selvsagt, ellers dør man jo... Men hva er effektivt mot dem? Locus Swarm fungerer ikke så godt her merker jeg, men er det noe annet bra??

 

Dette er builden jeg brukte gjennom store deler av Act 2:

 

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#aZkdUP!WXV!aaaZcb (Av en eller annen grunn blir runen på grasp borte under deling – det skal selvsagt være Unbreakable Grasp.)

 

Sats på %Increased attack speed (gloves, amulets, rings), All Resistances, Vitality, Intellect og Armor. Med grei damage mitigation, hp og dps vil Act 2 bli rimelig triviell.

Endret av Pingas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mass confusion er også en spell eg føler har for lang cd.

 

Bruker egentlig kun splinters til damage, og resten av abilities er alt om kontroll, med unntak av soul harvest som eg har vanskelig for å skille lag med. Men den funker dog som en fattigmans healthpot (rune for healing).

Grasp med ekstra slow, soul harvest med heal, hex med 20% dmg, Wall of zombies (ekstra brei), og spiritwalk. Vurderer å endre soul harvest til horrify. Føler en trenger kjappe get out of jail free cards abilities med lav cd på inferno.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...