Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, andre som spiller seasons - og opplever at det bare crasher når du er i arena etter du finner motstander? Skjer helt ærlig annenhver kamp også kan man jo ikke gå ut av den heller, du sitter bare fast i arena og må slå av hele FIFA eller PS3. Utrolig irriterende, kan vel ikke bare være meg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har opplevd dette i 1 av 9 kamper, eller synes eg online spilling på fifa fortsatt er dritt.

 

Greit nok at spillet nettopp er kommet ut, fifa online har eg nesten aldri ein delay fri kamp med folk fra andre land enn norge, tar du f.eks FPS spill, så kan man fint spille med nesten heile europa.

 

Selvsagt er det ikkje samme type spill, kan vær meir data som skal overførese, men eg synes hvertfall dei burde fokusere meir på dette, og ikkje på alt det andre tullet dei har lagt til opp gjennom årene.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Sliter med det samme tc47, men ikke så ofte som du sier. Jeg ble litt overrasket da jeg støtte på det, det var et problem i fifa 12 og jeg håpet de hadde fikset det i fifa 13. Man bør kunne gå tilbake til menyene (quitte/trekke seg) under loadingen som foregår i arena, at det ikke er implementert er skuffende.

 

Eller synes jeg fokuset på førstetouch fungerer veldig fint så langt.

Lenke til kommentar

Som dere klager, olehenri? Om jeg må slå av PS3 eller quitte hele spillet etter en eller maks to seasons kamp, er det ikke noe å klage over? Hva annet skal man gjøre da? De må jo patche det eller la deg gå ut av arenaen til menyen når kampen ikke loader etter man har funnet motstander.

 

Selvsagt, men har ennå ikke opplevd noe annet feil på spillet, annet enn en svosje lyd som henger seg opp av og til. Mange andre jeg kjenner har heller ikke opplevd noe hickups ennå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...