Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan være fordi spilleren har løpt langt og er sliten, men ikke nødvendigvis. Jeg kan løpe kant med noen av de kjappeste spillerne på spillet, f.eks. Ronaldo, uten at spilleren har løpt langt og blitt sliten, og forsvareren kan gå sidelengs og skjerme mens jeg prøver å løpe som bare pokker. Det virker som om noe holder spilleren fra å løpe skikkelig. Skjønner ikke helt den.

Lenke til kommentar

Regelen burde være enkel. Disconnecter du, uansett grunn, så vinner den andre automatisk. Og det burde ikke være noen leave%, siden straffen for å leave er tap. Synes det er greit å kunne leave når man ligger under 5-0 liksom.

 

Det er kjipt gjort.

Hvorfor det? Tid er det man har minst av. Jeg har ikke noe imot om folk disconnecter når jeg leder. (såfremt spillet ikke er idiot og nuller kampen feks.) Men det må være lov å stole på at spillet gjør som det skal.

Lenke til kommentar

Kan hende jeg legger litt mye i det, men jeg sammenligner det med å gå av banen når laget ditt ligger under 5-0.

 

Skal ikke påstå at jeg aldri har ragequittet, men det er en uting og en uvane.

Etter at jeg snudde en kamp fra 0-3 med kun 10 mann til 4-3 sluttet jeg med å rage, selv da jeg tapte 8-1 i UT ned bronselaget mitt i den tredje kampen.

 

Møter bare gull-lag :(

Lenke til kommentar

Når du først nevner det med lagring av mål. Hvordan gjør man det i online match?

En kompis av meg kjøpte seg en ps3 rett før fifa13 og det ble hans første spill. Så skåret han med sin egen keeper fra litt utenfor EGEN 16meter med keepern i første kamp. Det er jo rimelig sykt. Synd vi ikke fant den igjen.

På slutten av kampen går du på highlights. Men problemet her er at hvis det har skjedd mye i kampen så stopper disse fort ved 50-60 min.

Lenke til kommentar

Når du først nevner det med lagring av mål. Hvordan gjør man det i online match?

En kompis av meg kjøpte seg en ps3 rett før fifa13 og det ble hans første spill. Så skåret han med sin egen keeper fra litt utenfor EGEN 16meter med keepern i første kamp. Det er jo rimelig sykt. Synd vi ikke fant den igjen.

På slutten av kampen går du på highlights. Men problemet her er at hvis det har skjedd mye i kampen så stopper disse fort ved 50-60 min.

 

Det er en annen latterlig ting med FIfa 12 (og Fifa 13?) at ikke alle målene ender som høydepunkter, mens f.eks en enkel redning kan bli høydepunkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...