Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk endelig FIFA i dag, men synes desverre ikke det går helt opp med forventningene. Ultimate team krasjer konstant og jeg har fått tre kamper med DNF, noe som ikke er grunnet mitt eget nett. Synes de kunne fikset dette før de lanserte spillet, uansett hvor stor utfordring det er. Karrieremodus har heller ikke vært noe å skryte av hittil.

Lenke til kommentar

Hvor skal jeg trykke meg henn hvis jeg skal for eks velge United, starte en sesong med disse å spille mot andre online?

 

Klarer ikke noe Ultimate Team med spillere som har 50-60, så møter jeg lag med Cleverley, Cisse, Skrtel osv!

Mine spillere greier jo så vidt dempe ballen.

Seasons heter det nå.

 

4esten de som vil testa skillza mot meg:

 

Add meg på PS3: Ajadinho..

Lenke til kommentar

Må si meg skuffet over karrieremodusen... Ganske teit å ikke kunne endre posisjon som proen din spiller i underveis, kan ikke være spillende trener lengre, begynner du ny karriere begynner du helt på nytt med proen også... Forstår de har skillet mellom online pro og offline pro, men for meg som neste bare spiller be a pro offline så er dette helt idiotisk.

 

EDIT: Fikk en forslått albue i den ene kampen og ble tatt av i pause. Spiller be a pro på World Class, men har ikke sjans på det nivå om jeg styrer hele laget. Savner en funksjon for å simulere resten av kampen da i stedet for at jeg må styre hele laget... Er også teit at om du må avslutte kampen er det eneste valget "tap kamp på walkover", i Fifa11 kunne du velge å simulere resten av kampen uansett...

Endret av Faxfinn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...