Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Med tanke på at UEFA-cupen ikke eksisterer lenger, så er ikke det så rart. :ph34r:

 

Jeg kaller det ennå UEFA-cupen fordi det er det det er. Latterlig navnebytte eller ikke.

 

Dette er et stort problem i karrieremodusen, føler jeg. Det tar vekk så mye av realismen og det overser det som er et meget sentralt element i fotballen. I FIFA er det sånn at dersom du ikke har muligheten til å vinne en cup så er du best tjent med å la deg bli slått ut i første runde.

 

Jeg har med mitt lag ikke mulighet til å vinne verken Ligacupen eller FA-cupen, derfor tapte jeg med vilje i den første kampen. TV-inntekter eksisterer ikke, premiepenger eksisterer ikke for annet enn turneringsseier, billettinntekter eksisterer ikke, delsponsoravtaler eksisterer ikke og inntekter fra salg av utstyr eksisterer ikke.

 

Dette er også grunnen til at det er de nøyaktig samme lagene som rykker opp og ned hvert år. De lagene som rykker ned mister ikke inntekter slik at de kan beholde den samme stallen og rykke rett opp igjen, mens lagene som rykker opp går rett ned igjen fordi de ikke tjener noe slik at de må fortsette med det samme laget.

 

Billett-, sponsor- og utstyrssalginntekter var med på FIFA før, men EA valgte å fjerne det. Tydeligvis var det ikke realistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...