Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har endret på spillerratingene på yndlingslaget mitt og ønsker å bruke det mot venner offline. Når jeg spiller unranked matches I Head-To- Head (online), får jeg brukt dette modifiserte laget, men når jeg skal spille kickoff (offline) med venner, er laget mitt uendret, what to do?

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Kamerat som har fått spillet nå. Litt rart at Meireles fremdeles er på Chelsea.

Mulig at dette blir oppdatert. RVP er på ManU nå ser jeg, det var han ikke på demo'en.

United var ikke på demoen ;)

 

RVP var på Arsenal om man spilte online..

 

Henriquez var ikke i United når jeg startet karriere modusen min, men har oppdatert lagene etter det og da er han på United, samme gjelder vel for at Meireles er vekk fra CFC tror jeg?

 

Har endret på spillerratingene på yndlingslaget mitt og ønsker å bruke det mot venner offline. Når jeg spiller unranked matches I Head-To- Head (online), får jeg brukt dette modifiserte laget, men når jeg skal spille kickoff (offline) med venner, er laget mitt uendret, what to do?

 

Prøvd å skru av match day oppdateringene?

Lenke til kommentar

Er noe helt seriøst galt med Disconnect løsningen i dette spillet. Spilte nettop en Season kamp, leder 4-1 når det er spilt 55 min, han andre disconnecter og kamen blir nullet. Så møter jeg samme fyren igjen rett etterpå, rimelig sinna så ligger jeg under 2-0 ette 20 min, Disconnecter og et tap blir registert på meg. Hva faen er det for noe? Hvorfor er ikke regelen bare Disconnect=Forfeit? Forbanna latterlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har prøvd å spille fire kamper sesong online i dag. De tre første ble forbindelsen brutt akkurat når vi kamp inn på stadion, den fjerde gangen ble jeg stuck i oppvarmingsmodus. Helt håpløst.

 

Samme her. Har blitt stuck i oppvarmingsmodus flere ganger, og eneste måten å komme seg ut av dette på er å avslutte hele spillet. Onlinedelen er generelt langt mer ustabil i Fifa 13, og jeg opplever oftere at folk stikker av når de vet at de blir å tape kampen, noe de oftere kommer seg unna med i Fifa 13.

 

Er noe helt seriøst galt med Disconnect løsningen i dette spillet. Spilte nettop en Season kamp, leder 4-1 når det er spilt 55 min, han andre disconnecter og kamen blir nullet. Så møter jeg samme fyren igjen rett etterpå, rimelig sinna så ligger jeg under 2-0 ette 20 min, Disconnecter og et tap blir registert på meg. Hva faen er det for noe? Hvorfor er ikke regelen bare Disconnect=Forfeit? Forbanna latterlig.

 

Er dette nedjustert siden Fifa 12? I Fifa 12 fikk de i det minste ikke telling for å stikke av. Da gikk poenget til favør til den som ledet. Dette er jævlig irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...