Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

haha, det der gidder jeg ikke å prøve mer. Virket som en stusslig versjon av Skyrim.

 

Synes det er vanvittig kult at det akkurat er slik gameplay jeg, og ikke slik som WOW.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er under NDA så det eneste jeg har å melde er at dette er herved et dag 1 kjøp.

 

Tror det blir det samme for meg! Dette virker utrolig lovende ut. Dem har virkelig lagt skjela si i dette! Jeg er imponert over hva dem har fått til, allerede liksom. Digger at det ikke bare er tekst når folkene snakker, men at dem faktisk snakker til deg, som dem gjør i de andre spillene (altså Oblivion og Skyrim).

Lenke til kommentar

Må si jeg synes det var ganske bra. Hadde egentlig ganske lave forventninger etter at mange som hadde vært i tidligere betaer skrev de var skuffet.

 

Siden klassene ligger ute på nettet antar jeg man kan prate om de.

Hvilken klasse spiller dere som?

Er en Nord Dragonknight, speccer mer 2H enn class skills, men har spiked armor fra draconic. Tror at for de som vil fokusere på physical damage, som meg, er det egentlig bedre å gå Templar eller noe som kan heale som klasse, ettersom jeg sliter selv med skjoldet jeg får fra å treffe mange fiender med cleave (Husker ikke hva oppgraderingen heter).

Endret av Yngve05
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må si jeg synes det var ganske bra. Hadde egentlig ganske lave forventninger etter at mange som hadde vært i tidligere betaer skrev de var skuffet.

 

Siden klassene ligger ute på nettet antar jeg man kan prate om de.

Hvilken klasse spiller dere som?

Er en Nord Dragonknight, speccer mer 2H enn class skills, men har spiked armor fra draconic. Tror at for de som vil fokusere på physical damage, som meg, er det egentlig bedre å gå Templar eller noe som kan heale som klasse, ettersom jeg sliter selv med skjoldet jeg får fra å treffe mange fiender med cleave (Husker ikke hva oppgraderingen heter).

 

Gjort det samme som deg. tror det blir release class for min del. hadde ikke så store forventinger egentlig

men storkoser meg med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...