Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper di har med sån bygg guild borg, sån alla Conan har. Sån at guilden kan ha bygdninger for alle craftingan. Vært så kult vist man har laga en rusting, så kan du bare selge den gjennom buttiken i borgen. Jeg synes det har blitt mye bedre enn sån auksjons hus ( oppbrukt for lenge siden ) og vist du lager noe men ikke har ( heller ikke medlem ) guild borg så kan du selge det gjennom en vanlig buttik i stor byene. For da har det blit litt travling runt da for og finde brae ting i buttiker til andre guilder som er i samme aliance. Så føles det litt mere som di SP scroll spillene. Å da mener jeg att du selger det men buttiken/guilden skall ha en % av salge akkurat samme som en auksjon hus.

PS beklage alle skrive feilen har skrive og lese vansker.

Lenke til kommentar

Ja jeg synes det er rart at det ikke har blitt en industristandard med crafting av pve byer og pvp borger (sånn som i AoC). Blandingen der av MMO og RTS er genial og kunne blitt så veldig mye mer dersom ideene hadde fått lov til å komme fra tegnebordet til å bli implementert i spillet (tenker da på Tower-systemet, automatisk høsting av ressurser ved kontroll av områder og super-BK)

 

Er vel ganske uklart hvordan det blir i TESO, men det blir vel PvP om borger som er ferdig oppsatt av utviklerne. Akkurat nå virker det som om det er alliansen som kan ta disse og ikke nødvendigvis enkeltguild.

Ihvertfall kan ikke enkeltguild eie dem per nå.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Håper di har med sån bygg guild borg, sån alla Conan har. Sån at guilden kan ha bygdninger for alle craftingan. Vært så kult vist man har laga en rusting, så kan du bare selge den gjennom buttiken i borgen. Jeg synes det har blitt mye bedre enn sån auksjons hus ( oppbrukt for lenge siden ) og vist du lager noe men ikke har ( heller ikke medlem ) guild borg så kan du selge det gjennom en vanlig buttik i stor byene. For da har det blit litt travling runt da for og finde brae ting i buttiker til andre guilder som er i samme aliance. Så føles det litt mere som di SP scroll spillene. Å da mener jeg att du selger det men buttiken/guilden skall ha en % av salge akkurat samme som en auksjon hus.

PS beklage alle skrive feilen har skrive og lese vansker.

 

Lese/skrivevansker skjemmer ingen, spesiellt når de har gode poeng/ideer.

 

Å "tvinge" spillere til å utforske verden for å kjøpe spesifikke ting er en god ting. Helt enig at Auction House er en idiotisk "convenience" løsning. Det sørger for at all aktivitet samles rundt X antall AH utsalg istedet for rundt om i verdenen, som jo er det som får den til å fremstå som "levende".

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Å "tvinge" spillere til å utforske verden for å kjøpe spesifikke ting er en god ting. Helt enig at Auction House er en idiotisk "convenience" løsning. Det sørger for at all aktivitet samles rundt X antall AH utsalg istedet for rundt om i verdenen, som jo er det som får den til å fremstå som "levende".

Når alle de store guildene skal ha en egen borg/område tar dette plutselig automatisk en stor del av landet så da må de isåfall la guild kjøpe plasser som allerede finnes i spillet sånn at det ikke blir ao-tilstander.

Lenke til kommentar

Når alle de store guildene skal ha en egen borg/område tar dette plutselig automatisk en stor del av landet så da må de isåfall la guild kjøpe plasser som allerede finnes i spillet sånn at det ikke blir ao-tilstander.

 

AoC kjørte disse områdene instansert med noen få i hver. funket greit.

Lenke til kommentar

AoC kjørte disse områdene instansert med noen få i hver. funket greit.

 

Ja det er sån jeg tenkte på :). Trenger heller ikke å vær borg, funker fett med en liten landsby, med en Jarl/guild hus for lederne :D

 

Edit: Da kan man få plass til flere guilder på samme map

Endret av (O_o)
Lenke til kommentar

Tror vi må kunne si at disse faksjonene ikke samarbeider. De er fiender i PvP.

I PvE er de i forskjellige soner (land), og kan ikke være i hverandres områder. Eneste felles område er dette PvP området Cyrodiil.

Hm! Har ikke lest mye om dette spillet, men har fått meg at Matt Frior, en av gutta bak Dark Age of Camelot er game director av ESO. Herlig å lese at de tar mye fra DAoC som er mitt favoritt MMO gjennom tidene.

 

 

 

Fant forøvrig en quote fra Matt fra 2006:

 

MMORPG.com: What to you is the biggest mistake you see MMORPG companies/investors making?

Matt Firor: Honestly? Making bad, overcomplicated games. MMOs are about losing yourself into a new community; being able to meet friends, slay monsters, and feel like you're part of something bigger than your everyday life. It doesn't have to be over-designed, over-produced, have the most insane graphic requirements, etc.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Noen som så på livestreamen fra Quakecon i går? Fikk se litt ESO gameplay.

Følte ikke det var noe spesielt interessant, ble vist litt fra et sted i Morrowind og en dungeon.

Combat virket artig, men utifra de omtrent 20 minuttene ble jeg ikke akkurat særlig mer begeistra.

 

Synes jeg kjente igjen Hero engine i det jeg så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...