Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vi har ikke lov å gå ut med tanker rundt betaen. Det er imot kontrakten en godtar når en registrerer seg som beta deltaker.

 

Det er verd å merke at dette er en stresstest, så dem kommer nok til å overbelaste serverene som flere her påpeker.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva får deg til å tro at noen bryr seg?

 

Hva får deg til å tro at jeg bryr meg om din mening? Jeg konstaterer at du vil bli utestengt fra betaen, med den holdningen der.

 

Joa, spillet er fortsatt under NDA.

Men med tanke på mengden spillere som får tilgang denne helgen, så er det ikke så veldig rart om den blir løftet snarlig. Vil jo flomme over med informasjon uansett.

Og det blir helt sikkert noen som strømmer gameplay...

 

Absolutt, men jeg vil tro en blir utestengt dersom en gjør det.

Lenke til kommentar

Blir vel litt twitch streaming på noen kan jeg tenke meg.

Hva folk gjør får ver deres problem, det er jo god reklame og jeg fåretrekker og få testet spillet og sett mest mulig før jeg selv kjøper det.

 

Hadde håpet på litt open Beta selv da jeg tror denne stress testen blir veldig simpel og kort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har de nevnt noe om streaming og Youtube forbud?

 

NDA, altså konfidensielt, så ja, det å streame videoer osv er forbudt under stresstesten.

 

Blir vel litt twitch streaming på noen kan jeg tenke meg.

Hva folk gjør får ver deres problem, det er jo god reklame og jeg fåretrekker og få testet spillet og sett mest mulig før jeg selv kjøper det.

 

Hadde håpet på litt open Beta selv da jeg tror denne stress testen blir veldig simpel og kort.

 

Selvfølgelig er det hver enkelt som bryter kontrakten sitt eget problem, men så er det slik at en bør vite konsekvensene dersom en blir tatt for det.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kan man gi bort en nøkkel til en annen? Tror ikke jeg får tid til å teste før Søndag å da stenger de jo serverene igjen.

 

Kan godt være, bare å gjøre det. Men det kan være at du da gir bort hele betaen, dersom det da blir lengre, men det er jeg usikker på, da jeg ikke har hørt noe om hvorvidt du får en ny kode osv.

Lenke til kommentar

Dette er nok bare stress test vi får bli med i ja, tvilsomt dem vil ha så mangen inne til vanligt når denne stress testen er over.

 

Vi får nok se mangen videoer etterpå, er nok ingen som streamer under veis da twitch er på hugget.

 

Holder til at jeg forhåpenligvis får litt "feel" om jeg skal kjøpe det eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Signet meg opp tidligere i dag, men det er jo aaaltfor sent :cry:

 

Mhm..

 

BETAEN ER ONLINE FOLKENS!

 

Forresten; dersom en tar screenshots osv vil brukernavnet være synlig, så det er en stor risiko for å bli tatt.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...