Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

80% av de som hadde lyst til å prøve kanskje. Ser ikke at dette setter stoppe for noen. Spesielt ikke de som er eldre enn 18 eller ikke er en liten drittunge og ikke jobber om sommeren. Det blir nok kjøp for meg uansett. Forhåpentligvis legger de ved 1 måned sub i hovedspillet.

 

Det handler ikke om det, det handler om at vi ikke er i 2005 lenger og at den jevne gamer heldigvis ikke gidder dette i dag. Jeg gir det 6 mnd så blir de tvunget ned i pris pga manglende spillerbase akkurat slik som alle andre har måttet gjøre (med noen veldig få unntak, om noen). Synd de må gå i samme fella de også før de våkner opp og ser de må ned i pris for å heve antall spillere for å kunne ha sjans til å drifte det videre med noe form for profitt. Ganske utrolig at de ikke har fått med seg oppsvinget i profitt alle andre har fått av å fjerne måneds abon (evnt fullpris kjøpesummen), trodde dette var en kjent sak.

Lenke til kommentar

Nå er heller ikke nødvendigvis mmorpg sjangeren noe som er for den jevne gameren der ute. Mmorpg spill har alltid vært noe som er for spillere som er dedikerte og som vil investere mye tid i et spill.

 

Nå har vi fått voldsomt mye elendige mmorpg spill som har vært så dårlige at dem har måtte gå F2P. Middelmådige spill som dedikerte mmorpg spillere ikke gidder å bruke måndter og år på.

 

Men som er fint for casual spillere som vil slå ihjel litt tid uten å nødvendigvis bruke en krone.

 

Det at Elder Scrolls Online tar betalt sender bare en melding ut til dedikerte mmorpg spillere at her kommer det noe som er verdt din tid og dine penger. Forhåpentligvis...om spillet er dritt og alt for casual så kommer ikke dedikerte mmorpg spillere til å bruke tid på det og spillet vil måtte tvinges til å gå F2P.

 

Og havner i lista over X antall bedritene mmorpg spill som er kommet dem siste årene.

 

Jeg håper det er så bra og så dypt at det får mmorpg spillere over, casual og dem som ikke får mer i uke lønn har haugevis av andre spill som burde tiltale mot deres kundegruppe.

Lenke til kommentar

Kan ikke se for meg at Zenimax ønsker å sikte seg inn på kun hardcore mmorpg spillere, til det tror jeg utgiftene er alt for store. De drømmer nok om å få med en stor andel av de millioner av Skyrim spillere der ute men prøver seg på dette først for så å evnt kutte pris om folk ikke lar seg lure.

Endret av Thoto79
Lenke til kommentar

Å nei, 15$ i måneden. Huttemegtu.

 

Er jo ikke en vanlig timelønn en gang.

 

Tror du glemte AAA spill prisen man må betale der først før man får lov til å betale 15$ videre...

 

Skjønner at dette ikke er noe sak for en hardcore Elder Scrolls eller MMORPG spiller, mitt poeng er den utdaterte og lite kundevennlige business approach`en deres.

 

Dette blir forøvrig også omtalt her:

http://www.youtube.com/watch?v=e2C-nZPNhiI

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...