Gå til innhold

The Elder Scrolls Online - Diskusjonstråd


  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken fraksjon skal du spille i ESO?

    • Daggerfall Covenant
      29
    • Ebonheart Pact
      64
    • Aldmeri Dominion
      43


Anbefalte innlegg

Er overasket over hvor mange som har brutt NDA på Youtube og Facebook. Må være ærlig at faen går lit i meg og håper dem slår ned på endel av dem..og hardt på endel som har tatt det ekstra skrittet med å streame og legge ut på Youtube.

 

NDA er på plass for mange grunner og når nettet blir spammet av drittunger som ikke forstår hva en beta eller en stress test er for noe så kan det faktisk ha økonomiske konsekvenser for utviklerne.

 

Noen jævla drittunger for å være helt ærlig. Burde aldri ha fått tilgang.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er overasket over hvor mange som har brutt NDA på Youtube og Facebook. Må være ærlig at faen går lit i meg og håper dem slår ned på endel av dem..og hardt på endel som har tatt det ekstra skrittet med å streame og legge ut på Youtube.

 

NDA er på plass for mange grunner og når nettet blir spammet av drittunger som ikke forstår hva en beta eller en stress test er for noe så kan det faktisk ha økonomiske konsekvenser for utviklerne.

 

Noen jævla drittunger for å være helt ærlig. Burde aldri ha fått tilgang.

 

Helt enig. Men det finer er at Bethesda ikke har noen vanskelig jobb i å identifisere synderne. Dem kan jo sitte å overvåke hva som blir lagt opp på YouTube, og deretter få videoene fjernet, så vel som å sparke dem ut av betaen. :)

Lenke til kommentar

Får fortsatt ikke spilt. Jeg fikk spilt litt igår kveld, men ikke mer enn det. :( Må vel vente til i morgen eller en annen gang da. :) Tviler på at jeg er den eneste som ikke får spilt. :p

masse error 310 ute å går...er nok rimelig fullt på serverene. Forresten noen som får feilmelding når dere laster spillet om at det er noe galt med characteren?

Endret av Yamarin415
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

masse error 310 ute å går...er nok rimelig fullt på serverene. Forresten noen som får feilmelding når dere laster spillet om at det er noe galt med characteren?

 

Spillet krajser for meg, så jeg får ikke engang prøvd å joine en server..

 

Og nå når jeg prøver å joine kommer den bare til logging in, også vil den ikke mer.. Får error 310 selvfølgelig...

 

Jaja, dette er en beta, så jeg vet jo hva jeg har i vente liksom. :)

 

Dersom dere kommer utenfor en bug hvor dere står fast på samtale skjermen kan dere skrive /reloadui (i chat feltet), så får dere spilt videre. Har fått denne buggen rundt 50 ganger nå.. :p

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Funker fint her men kjenner at jeg syntes grafikk og detaljnivå er for lavt til at det frister å utforske verden, får litt Oblivion vibber av det hele. Litt slark i combat med tanke på hit box etc også men slikt blir nok fikset før release. Og håper de jobber litt med bevegelser da det i first person føles som at man svever bortover og ikke går/løper, har vel alltid vært litt sånn i TES spillene men begynner å bli dags og forbedre. Selv om det kanskje er litt urettferdig blir det til at jeg sammenlikner det med Skyrim og den forstand skuffer jo dette på alle områder.

Lenke til kommentar

Med mine specs(GTX 780, i5-4670k @ stock, 16gb ram) så kjører jeg alt på full guffe ved ~60FPS. Ikke veldig tungt å drive om man skrur ned på diverse innstillinger som ikke er så veldig nødvendige.

 

Jeg håper de putter inn en FOV slider for FPP etterhvert da man har et veldig snevert syn atm. Ikke veldig artig å spille ved FPP når man mister 90% av vision man har ved 3PP.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvor tungt er ES:O å drive kontra Skyrim? Noen erfaringer?

 

Vil ikke tro det er så veldig mye å drive iforhold til Skyrim, med tanke på at dem så og si bruker samme grafikk motor (med forbedret ansikts modeller).

 

Dersom PCen din klarer å kjøre Skyrim, tror jeg med andre ord den skal kunne kjøre ES:O ganske stabilt. Husk dog som Refsa sider; å justert på innstillingene. Dropper ofte selv til 40 fps (spiller på ultra), men det tror jeg har med at dem har en del optimalisering å gjøre før dette spillet blir utgitt.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg kjøre det helt fin med mitt GTX 670 så vil ikke si det er tungt.

Grafikken håper jeg blir litt mer skarpere og høyere oppløsning på textures, sånn det er nå vil jeg si nesten under skyrim nivå uten texture DLC.

 

Kan huske AOC i Beta også ikke va helt topp så det blir nok bedre med release håper jeg.

 

Ellers har jeg det veldig kjekt i spillet, har ikke 100% MMO "feeling" men det kommer nok etter hvert.

 

Et kjøp blir det, og håper på en Collectors edition versjon.

Lenke til kommentar

 

Vil ikke tro det er så veldig mye å drive iforhold til Skyrim, med tanke på at dem så og si bruker samme grafikk motor (med forbedret ansikts modeller).

 

Dersom PCen din klarer å kjøre Skyrim, tror jeg med andre ord den skal kunne kjøre ES:O ganske stabilt. Husk dog som Refsa sider; å justert på innstillingene. Dropper ofte selv til 40 fps (spiller på ultra), men det tror jeg har med at dem har en del optimalisering å gjøre før dette spillet blir utgitt.

Nope, de bruker HeroEngine, samme som i SW TOR.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Du kan jo lese på ESO sidene:

http://elderscrollsonline.info/news/about-game-engine

 

De som husker SW TOR, så hadde de også sin "egen" engine etter mange år. Men et ræva framework hjelper ikke uansett hvor mye du endrer på det.

 

Jeg quoter:

Developers tell that HeroEngine was used as a good tool to get some new ideas in the game. But it does not mean that it will be used in the final version of the game without any changes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du kan jo lese på ESO sidene:

http://elderscrollsonline.info/news/about-game-engine

 

De som husker SW TOR, så hadde de også sin "egen" engine etter mange år. Men et ræva framework hjelper ikke uansett hvor mye du endrer på det.

 

Jeg quoter:

Developers tell that HeroEngine was used as a good tool to get some new ideas in the game. But it does not mean that it will be used in the final version of the game without any changes.

 

... Det betyr at dem har brukt den, men det er ikke den montoren som faktisk skal kjøre spillet til slutt. Men right.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

De sier jo det i setningen der, men jeg kan oversette for deg. "Det betyr ikke at den blir brukt i sluttproduktet uten forandringer"

 

Right..

 

penguifall.gif

 

(fail)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...