Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fryktet det , frister ikke og betale for noe jeg strengt tatt allerede har kjøp , de burde gitt oss en rabatt idet minste på nedlasting , regner med jeg står over inntill det kommer på salg en eller annen plass 

Vent til de får inn på lager igjen her http://consoleros.net/en/home/1979-grand-theft-auto-v-preorder-xbox-one-5026555284103.html340kr. Har handlet fra siden før, fungerer utmerket og får koden innen kort tid. :)

Lenke til kommentar

Er det noen settings for bildekvalitet når man ser netflix gjennom xboxen?

Jeg har det når jeg ser gjennom pc'n men finner ingenting i xbox menyene.

 

Har oppgradert til superHD abonnement - hvor ser jeg hvilke filmer som er i superHD på boxen? Det eneste jeg finner hittils er HD og 5.1 lyd

er vel ikke så sykt mange superHD filmer ennå... Må vel bare se om de nemyeste filmene er det..
Lenke til kommentar

Dette dere kaller SuperHD, er det 4K dere mener?

Isåfall er det jo ikke så mye på Netflix som støtter det enda, men f.eks Breaking bad gjør det.

Hmmm...jeg tviler på at det er 4k i denne sammenhengen, men har tenkt litt og blir usikker.

 

Man har vel 3 forskjllige abonnementstyper hvor de 2 siste er HD (79kr mnd.) og superHD (man kan spille av på 4 enheter og se filmer som har superHD kvalitet)...men jeg tviler på at det er 4K

filmer jeg ser i såkalt Netflix-HD er ikke full-HD ihvertfall, relativt laber kvalitet egentlig.

 

Kan hende jeg har misforstått hele greia og at SuperHD ikke har noe med kvaliteten i det hele tatt? bare det faktum at du kan spille av med samme profil på flere enheter...(??)

Lenke til kommentar

Etter litt enkelt googling så er SuperHD bare Full HD i høyere bitrate, noe som vil gi bedre bilde og bedre lyd.

 

Men støtter vist ikke xbox enda.

 

Devices - Super HD only works with certain devices at the moment so you’ll need to have one of the following devices, if your device is not set to 1080p you will NOT see super HD

  • Apple TV with 1080p
  • Nintendo Wii U
  • Roku with 1080p
  • Sony PlayStation 3
  • Sony PlayStation 4
  • Windows 8 App
  • Blu-Ray Players, Smart TV's, Home Theaters, and Streaming Players with existing Netflix 1080p support*
  • More devices coming soon!
Lenke til kommentar

Er det noen settings for bildekvalitet når man ser netflix gjennom xboxen?

Jeg har det når jeg ser gjennom pc'n men finner ingenting i xbox menyene.

Har oppgradert til superHD abonnement - hvor ser jeg hvilke filmer som er i superHD på boxen? Det eneste jeg finner hittils er HD og 5.1 lyd

Super HD-abonnement på netflix ? Er det en spøk? Finner ingenting når jeg Googler, annet enn noen artikler fra 2013 om at netflix skrur opp kvaliteten sin.

Lenke til kommentar

Sjekka på netflix-profilen min nå. (Var ingen annen måte å gjøre det på enn å gå inn og trykke "change subscription".)

Der står det at den vanlige planen er hd, det er den vi har til 79 i måneden. Og så er det en dyrere, som har HD og ultra hd. Ingenting om Super HD nevnt her i alle fall. Og ultra hd er jo 4k, så er jo egentlig ingen vits å ha for oss vanlige dødelige.

 

Jaja. Da vet jeg det :)

Lenke til kommentar

Fatter ikke at folk bruker netflix eller andre betalings tjenester. Innholdet er latterlig dårlig, nesten aldri oppdatering, nesten aldri fulle serier som regel halvparten. Som oftest blir ting også fjernet etter en stund. Ikke spør meg hvorfor.

Var glad jeg fikk sett ferdig det meste som faktisk var verdt å se med de 2 gratis månende jeg hadde.

Jeg bruker popcorntime nå. Nye filmer og serier(episoder) blir lagt ut nærmest med en gang. 720-1080 kvalitet på alle, til og med norsk teksting på de aller fleste. Om det er noen serier/filmer som mangler så bruker jeg bare putlocker.. Selvfølgelig ikke apper for dette som jeg vet. Så blir jo bare titting på laptop men kobler den lett til tven om det skulle være et problem.

 

Har ingenting med at jeg er fattig, men det faktumet at det er smarter og samtidig bedre(med mindre du kanskje har en familie og et par barn da kan jeg forstå det mer), samtidig som det er andre ting jeg heller vil bruke pengene på.

 

Ulovlig eller ei. Hvem i all verden bryr seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Jeg betaler for det jeg liker, støtter de som lager det. om det gjelder film, musikk, spill eller tv-serier. det burde du også

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...