Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Var på Mout Horu så henger spillet seg, når jeg starter opp på nytt er jeg på Moon Grotto! Sykeste save glitchen jeg noen gang har sett. Aldri mer Ori :realmad:

 

Ouch. Hadde du ikke lagret i flere filer, eller ble alle savefilene glitchet?

 

 

Jeg hadde kun en save fil. Har kun spilt Ori de siste dagene så jeg har ikke hvert på hovedmenyen i spillet siden oppstarten. 

Søkte litt på det på nettet, og det er mange som har blitt berørt av samme feil, så anbefaler alle å kopiere savefilen en gang i blant, det skal i hvert fall jeg nesten gang. Tar en liten pause fra spillet nå, men kommer sikkert tilbake, er ganske bra spill, og nå er jo alt mye lettere når jeg har vært der før.

Lenke til kommentar

Skjønner at du tar en pause. Greit å få det litt på avstand :D

 

Det er som du sier, det vil nok være vesentlig lettere nå som du kjenner spillet fra før. Har du tenkt å prøve å runde det uten å dø? Mener det er en achievement for det. Skjønner ikke at det skal kunne gå an, jeg har vel dødd ca 300 ganger og har bare nettopp kommet forbi Misty Forest.. :p

Lenke til kommentar

Har du tenkt å prøve å runde det uten å dø? Mener det er en achievement for det. Skjønner ikke at det skal kunne gå an, jeg har vel dødd ca 300 ganger og har bare nettopp kommet forbi Misty Forest.. :p

 

Jeg er glad i achievements, men det er måte på. Har sikkert dødd 1000 ganger hittil, så for meg tror jeg det vil være umulig :p

Jeg prøvde på en tilsvarene achievement i Limbo, der kunne man riktig nok dø 5 ganger, men etter et par forsøk gav jeg opp, og det er et mye lettere spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For de som ikke har sett nærmere på (eller hørt om i det hele tatt) ea access; ta en nærmere titt på det.. Bf4,plants vs zombies: garden warfare, nhl 15, nba 15 og mer for 30kr i måneden/200 i året. Helt vilt.. Spilte lite på xbox pga dyre spill, men nå er jeg helt med

Beklager dobbelpost, skitmobil..

Endret av mrdalesen
Lenke til kommentar

 

Så får dere spille Battlefront litt før alle andre også i følge Internett :)

stemmer det! får spillene 5 dager før alle andre og 10% avslag på dem om du vil ha de uten abonnomentet.. Kan også brukes selv om du ikke har internett-tilkobling. Hvordan dette fungerer aner jeg ikke

 

 

EA Access er genialt! Glad jeg har valget om å bruke det eller ei! Selv om jeg bare har tatt ned BF4 + expansion på det til nå.

200kr året er rimelig billig for det også synes jeg.

 

Vi vet ennå ikke hvordan det blir med Battlefront, men de 6-10 timene prøvetid eller 5 dager, er ikke akkurat det som trekker mest folk til tjenesten, vil jeg tro?

Lenke til kommentar
EA Access er genialt! Glad jeg har valget om å bruke det eller ei! Selv om jeg bare har tatt ned BF4 + expansion på det til nå.

200kr året er rimelig billig for det også synes jeg.

 

Vi vet ennå ikke hvordan det blir med Battlefront, men de 6-10 timene prøvetid eller 5 dager, er ikke akkurat det som trekker mest folk til tjenesten, vil jeg tro?

 

Får du expansion pakkene til BF4 gjennom access også? Akkurat begynt å spille det og trodde jeg måtte kjøpe premium eller noe for å få alle banene...?

Lenke til kommentar

 

EA Access er genialt! Glad jeg har valget om å bruke det eller ei! Selv om jeg bare har tatt ned BF4 + expansion på det til nå.

200kr året er rimelig billig for det også synes jeg.

 

Vi vet ennå ikke hvordan det blir med Battlefront, men de 6-10 timene prøvetid eller 5 dager, er ikke akkurat det som trekker mest folk til tjenesten, vil jeg tro?

 

Får du expansion pakkene til BF4 gjennom access også? Akkurat begynt å spille det og trodde jeg måtte kjøpe premium eller noe for å få alle banene...?

 

 

Her for en måned siden, gav de vekk en expansion gratis gjennom EA Access. Men tror ikke en får den nå lenger, kan jo google litt å sjekke om det er mulig.

Lenke til kommentar

 

 

Her for en måned siden, gav de vekk en expansion gratis gjennom EA Access. Men tror ikke en får den nå lenger, kan jo google litt å sjekke om det er mulig.

 

 

Eneste jeg finner er at de ga bort Second Assault DLC'en i januar, men du har fått alle? Jaja, er vel uansett for sent ute..

 

må nok betale ja dessverre... du får iaf 10% avslag med ea access tror jeg da.. så om du betaler 30kr for en måned så vil det jo faktisk spare seg hahaha

Lenke til kommentar

Utrolig bra pris. Av og til så ruler Elkjøp.

 

Et lite spørsmål., kan WD Elements Portable 2TB ekstern hdd anbefales til Xbone?

 

Ikke bare Elkjøp, men Microsoft. Har lagt merke til at butikkene ikke velger å kjøre slike kampanjer på Playstation 4, noe som kan tyde på at Microsoft har noe med det å gjøre. Microsoft taper sikkert en god del penger på å selge den så billig, men så har de aldri tjent penger på Xbox. Etter det jeg har skjønt, så har begge forgjengerne vært tapsprosjekter. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...